Villy82 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hei. Jeg har et problem med å få Java til å virke på pc'n min. Etter en reinstallering av Java stoppet den å virke. Først tenkte jeg at det ikke var så viktig å ha Java, men nå trenger jeg den pga nettbanken til kona. Det jeg har gjort er å installere og reinstallere java et utall av ganger. Jeg har installert 32 bit alene og 64 bit alene, og samtidig. Da jeg tester med "Verify Java Version" http://java.com/en/d...d/installed.jsp vises kun en grå rubrikk eller en uidentifisert feil. Dette skjer med google chrome, firefox og IE. En kopi av teksten da jeg får feilmelding: Java Plug-in 10.25.2.17 Using JRE version 1.7.0_25-b17 Java HotSpot™ Client VM User home directory = C:\Users\Viljar ---------------------------------------------------- c: clear console window f: finalize objects on finalization queue g: garbage collect h: display this help message l: dump classloader list m: print memory usage o: trigger logging q: hide console r: reload policy configuration s: dump system and deployment properties t: dump thread list v: dump thread stack x: clear classloader cache 0-5: set trace level to <n> ---------------------------------------------------- Jeg har prøvd online og offline installasjonspakkene. Jeg har slettet Java cache. I chrome har jeg satt tillatt alltid på: Java™ (2 files) - Versjon: 10.25.2.17 Next Generation Java Plug-in 10.25.2 for Mozilla browsers Det som er installert nå er Java update 25 og 64 bits versjonen. OS'et mitt er Win7 64 bit. Er det noen som har råd til hva jeg kan gjøre, trenger sårt å finne ut av dette. Lenke til kommentar
Villy82 Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Prøvde ut Opera, samme der. Dette er et problem som har vedvart ganske lenge 2-3 mnd'er med jevnlige reinstallasjoner. Finnes det noen feilsøkningsprogrammer eller et program som kan reparere tidligere feil? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Du kan jo prøve eldre versioner, men er så absolutt ikke anbefalt pga hull i programvaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå