Ivan Drago Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har en sony CDX M600 blackpanel (tror dette er navnet, 3-4 år gammel) og Golf 4 med ellers originalt lydoppsett. Synes det er ganske irriterende at spilleren ikke støtter MP3, noe som medfører hyppig cd skifte og trafikkfare. Siden jeg har en bra bærbar MP3 discman ("Iriver" med fjernkontroll) kunne jeg ønsket å få koblet den til bilstereoen dersom det finnes innganger som tillater dette. Hva må jeg evnt anskaffe av kabler/overganger ? Discman har mini-jack utgang. (blir sikkert så jeg bruker laptopen også) Dersom dette ikke lar seg gjør billig (noen få hundre), går jeg heller til innkjøp av ny bilstereo. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hei Da må du eventuelt kjøpe en ny spiller, eller en FM-modulator. Denne gjør slik at dersom kilden som er tilkoblet denne sender ut signal så vil dette overkjøre signalet fra radio. Kan kjøpes på http://www.autosound.no *edit: se under tilbehør/rockford fosgate og helt nederst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå