tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 uten GX 1 ? kan det bli bra da? Det er alltids vært et forsøk Jeg synes du har vist en fin utvikling i denne tråden; så det er kanskje på tide å vurdere nytt kamera. Fint bilde i dag ( Jeg elsker hardt arbeid, jeg kan se på det i timesvis ) Lenke til kommentar
Akre Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Det er alltids vært et forsøk Jeg synes du har vist en fin utvikling i denne tråden; så det er kanskje på tide å vurdere nytt kamera. Fint bilde i dag ( Jeg elsker hardt arbeid, jeg kan se på det i timesvis ) Takk for positiv respons! -- å se menn jobbe er veldig bra ja !! Der er vi enige!! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Du fikk et bra bilde av mannen med motorsagen, jeg likte også godt at du ser sagflisa fyker. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Synd at den flotte bjørka blir felt. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Du fikk et bra bilde av mannen med motorsagen, jeg likte også godt at du ser sagflisa fyker. Takk Lenke til kommentar
Akre Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Synd at den flotte bjørka blir felt. Blir fin Bjørkekved og mye kos til mannen med saga Lenke til kommentar
Akre Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Bilde 10 Festen snart over om noen syns en var litt lite Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Godt poeng i bilde og tittel Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Når ølboksen er flat - er festen over - Gammelt bygdeord Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Men den hadde jo fortsatt farge og skarphet den der - du traff godt med fokus. Endret 30. august 2013 av RandiA Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Litt trist, men veldig bra, og en passende avslutning. Det bildet du valgte var det beste. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Når ølboksen er flat - er festen over - Gammelt bygdeord Du mener vel "når den siste ølboksen er flat ..." Lenke til kommentar
Akre Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Godt poeng i bilde og tittel takk. Når ølboksen er flat - er festen over - Gammelt bygdeord ante ikke de hadde boksen på bygda. Du mener vel "når den siste ølboksen er flat ..." det lå ett par i spoiler og sikker to i kjøling Litt trist, men veldig bra, og en passende avslutning. Det bildet du valgte var det beste. Takker for hyggelig kommentar Men den hadde jo fortsatt farge og skarphet den der - du traff godt med fokus. Takk RandiA Lenke til kommentar
Akre Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Det ser ut som det er på tide å takke for "festen". Jeg var litt impulsiv og bare meldte meg inn. Ante ikke at det var så mange flinke "amatører"- tvilsom om jeg hadde våget om jeg visste.. Men takker alle for positivistiske tilbakemeldinger..så får vi se om antrekk og motet matcher neste fest !? takk for meg i Augusfest 2013 ..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det var en flott innsats, Akre....du har greid en Augustfest over all forventning til å være nybegynner. Kanskje du stiller i Oktoberfesten også....(men det krever et annet kamera for det er en begrensning her, så vidt jeg husker: man skal bruke ett fast-objektiv hele festen, altså ingen zoom, men en fast brennvidde.) Lenke til kommentar
polljen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Det ser ut som det er på tide å takke for "festen". Jeg var litt impulsiv og bare meldte meg inn. Ante ikke at det var så mange flinke "amatører"- tvilsom om jeg hadde våget om jeg visste.. Men takker alle for positivistiske tilbakemeldinger..så får vi se om antrekk og motet matcher neste fest !? takk for meg i Augusfest 2013 ..... Alt har en start, og resultatene i festene går gjerne litt opp og ned. I løpet av mine få fester så har det vært litt himmel og helvete, men jeg ville ikke vært dem foruten. Ut fra det jeg har sett fra deg, så har du absolutt en fremtid i kommende fester. Som RandiA sier så er oktoberfesten litt spesiell siden det er den eneste som "krever" fastobjektiv, zoom er ikke tillatt. Men i april, juni og august så er det meste tillatt. Jeg håper vi treffes igjen her på akam-festene. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Mye bra arbeid her. Har vært kjekt å følge deg. Ølbildet var på sin plass. Flott levert. Håper å se deg på neste fest også :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Takk for en fin fest. Jeg synes du har vært flink og meget lærevillig. Husk å legge ut dine beste i bildegalleri-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå