Akre Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Enig med Substitute at jeg ville ha endret hvitbalansen på sko-bildet. Pålebildet ditt ble riktig flott, veldig fine farger og lys i det. (En ørliten retting på vannlinjen kanskje....) hvitbalanse neste!! Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Flott blide av jenta. god komposisjon og historie som vises her:) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (Hvitbalanse-endringer gjør du under Bilde-->Justeringer-->Kurver/Curves i din Photoshop) - Du kan vel også gjøre det i DPP så vidt jeg husker, hvis det er den du konverterer RAW filene med. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 (Hvitbalanse-endringer gjør du under Bilde-->Justeringer-->Kurver/Curves i din Photoshop) - Du kan vel også gjøre det i DPP så vidt jeg husker, hvis det er den du konverterer RAW filene med. thanks a lot.. jeg skal øve på den Lenke til kommentar
Akre Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Den var ikke så lett - men her er ett forsøk: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Stor bedring det der..... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det er så mange med i denne festen så jeg har ikke klart å få med meg alle, men i dag tok jeg fatt i din tråd. Det var flott å se hvordan du har klart å bruke denne anledningen så aktivt til til å øve, og at du har tatt til deg så mye av de fine kommentarene du har fått; en honnør til dem også. Noen flotte bilder har du også fått til, likte særlig godt bilde 2 av nybyggtrehus, bilde 6: Hund, himmel..., og bilde 7, av jenta med fiskestang, det siste var jo helt herlig. Er spent på hva du får til videre. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Det er så mange med i denne festen så jeg har ikke klart å få med meg alle, men i dag tok jeg fatt i din tråd. Det var flott å se hvordan du har klart å bruke denne anledningen så aktivt til til å øve, og at du har tatt til deg så mye av de fine kommentarene du har fått; en honnør til dem også. Noen flotte bilder har du også fått til, likte særlig godt bilde 2 av nybyggtrehus, bilde 6: Hund, himmel..., og bilde 7, av jenta med fiskestang, det siste var jo helt herlig. Er spent på hva du får til videre. Takk for din kommentar. Hyggelig.. ikke lett å følge med - så mange å se på Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Så flink du har blittt allarede! Stor forskjell på bare tre uker. Skobildet ble veldig pent, spesielt etter at du fikset fargene (hvitbalansen). Sött motiv, fint fokus og velkomponert. Bildet med pålene ble lekkert! Litt uvanlige fargetoner, men det gir en intressant effekt, og god komposisjon igjen. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Takker så mye Helena! Gode tilbakemeldiger er jo morro .. men er jo ikke helt for "noviser" denne festen da Lenke til kommentar
Akre Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Bilde 9: 29 august. Mann med motorsag. Dette har trolig mange forbedringsmuligheter . Men tida flyr og snart er festen over. Syns jeg måtte poste bilde. Info F 4,5 1/160 ISO 250 30 mm Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Oi, så flott Akre....(ble mye bedre på høyresiden nå ja, enn da jeg først så det) Fin komposisjon, glade farger, sommerlig og fint fokus. Ser ut til at du finner de rette innstillingene nå..likte sagflis-føyken også - skikkelig rette linjer har du på husveggene også. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Takk.. fargene på blomstene stemmer ikke med orange.-- derfor jeg kutta den delen først! fuksia og oransje liksom... litt dumt med husfarge og sagflisa kom ikke nok frem - syns jeg. Skulle hatt annen husfarge Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Morsomt å ha sett utviklingen og iveren etter å lære her Synes du får til fine komposisjoner. Øv videre, så blir dette veldig bra. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (Det blir kanskje snart avancement til mer avansert kamera snart nå da....he,he. "mitt" GX1 er på tilbud hos JP disse dager - en fin liten sak det...) Lenke til kommentar
Akre Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Spennende lys over fjorden i kveld! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Spennende lys over fjorden i kveld! Oi, sier du det...ser det ikke herfra jeg. Ta bilde da. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Oi, sier du det...ser det ikke herfra jeg. Ta bilde da. uten GX 1 ? kan det bli bra da? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det er vel objektivene mer enn kameraet som teller...og ikke minst fotografen da. (Må vel kanskje ha litt tele til den der - fjord-bildet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå