Gå til innhold

Augustfest 2013 - Akre - øve - øve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mailer deg oppskriften på spoiler, hvis jeg setter den opp riktig her, kommer det jeg sier i spoiler.......

Du legger inn bildet i tekstruten som vanlig, og foran bilde-koden skriver du spoiler innrammet med [ ] - hakeklammer, etter bildet skriver du spoiler, innrammet med [ først og /] etter ordet

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Mailer deg oppskriften på spoiler, hvis jeg setter den opp riktig her, kommer det jeg sier i spoiler.......

Du legger inn bildet i tekstruten som vanlig, og foran bilde-koden skriver du spoiler innrammet med [ ] - hakeklammer, etter bildet skriver du spoiler, innrammet med [ først og /] etter ordet

takk - skal prøve ...

Lenke til kommentar

Wow! Det var da utrolig flott, helt profft jo...utsnitt, farger, fokus alt stemmer jo. Tok du det i RAW og etterbehandlet?

takk RandiA. Jeg tar i Raw men har ikke fått instruksboka ennå og min versjoner på engelsk. Jeg fikk kutta berget et par centi. tenkte sette på Akre men .. :( som sagt instruks bok er bestilt. Litt i tvil om den røde koppen.. men der er jo fiskeagnet så mente det måtte være med. :)

Lenke til kommentar

Helt perfekt omtrent det der...store fremskitt skjer det her ja. Fint at du har fått litt luft foran stortå også - og over hodet. Du burde ikke kutte noe bak ryggen nei....agn-koppen hører jo med...så OK at den står. Synes man den forstyrrer harmonien for mye, kunne den eventuelt vært klonet bort, men jeg mener man ikke bør kutte bildet nærmere ryggen som sagt....

Lenke til kommentar

Nei, kutter man bildet nærmere ryggen til jenta, så blir ikke komposisjonen så god som den er. Dette er nok en ny favoritt igjen for meg i denne tråden. Synes utsnittet er som det skal være, og fokuset sitter godt. Ingenting å utsette på dette bildet.

Endret av aspirant
Lenke til kommentar

Den såg værbitt ut. Fargetonene passer ikke helt, men komposisjonen var fin. Jeg ville brukt pipetten i redigeringsverktøyet og prøvd meg frem på steder som er nesten hvitt for å finne en bedre hvitballanse, eller kanskje overdrevet fargene enda mer, hva vet jeg.

Begge bildene var fine :-)

Lenke til kommentar

Den såg værbitt ut. Fargetonene passer ikke helt, men komposisjonen var fin. Jeg ville brukt pipetten i redigeringsverktøyet og prøvd meg frem på steder som er nesten hvitt for å finne en bedre hvitballanse, eller kanskje overdrevet fargene enda mer, hva vet jeg.

Begge bildene var fine :-)

hvitbalanse .. javel ? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...