Gå til innhold

Augustfest 2013 - Akre - øve - øve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nettopp...det er svakheten, når du retter opp, mister du noe, det blir beskjæring. Derfor passer jeg på å få med litt ekstra rundt, når jeg har mistanke om skjevheter, for da har jeg litt å gå på. Kan ta det i et bedre retteprogram. Tok det i Photoshop nå, men ACDPro er bedre til dette.

Lenke til kommentar

Så flott, Akre...men det er litt vanskelig det der med dato og bilde, hvis de tre bildene dine er ett for hver dato: altså, du har tatt ett 1aug, da er det lagt inn for 1., ett for 2.aug, osv

Reglene er her, kommer kanskje ikke så tydelig frem

Sitert fra reglene:

Det skal postes kun et offiselt bilde om dagen; har du alternativer kan de legges i en spoiler-tag.

· Du kan maksimalt delta med ett bilde fra en og samme dato

Spoiler:

(Men du kan legge bilder i en spoiler, om du har for mange, og du vil vise mer enn ett om dagen - spoiler finner du under det tredje symbolet øverst over vinduet her, noe grønt på det.)

Lenke til kommentar

Bilde 3: Flotte farger og kontraster, du har kuttet av litt av plasten på venstre side - fint om man får med hele. (Bildet tar litt tid å laste ned - spesielt bilde 2 for det er over 5MB)

ok.. takk !

Lenke til kommentar

nybyggtrehus:

Her har du et veldig interessant bilde! En fantastisk refleksjon av trærne i en ellers interessant nok arkitektur i seg selv. Komposisjonen sitter som et skudd, fargene er veldig naturlige og fine, og detaljer i fleng.

Markerer denne som foreløpig favoritt i tråden.

Lenke til kommentar

nybyggtrehus:

Her har du et veldig interessant bilde! En fantastisk refleksjon av trærne i en ellers interessant nok arkitektur i seg selv. Komposisjonen sitter som et skudd, fargene er veldig naturlige og fine, og detaljer i fleng.

Markerer denne som foreløpig favoritt i tråden.

oj.. takk skal du ha!

Lenke til kommentar

Stilig arkitektur og fine refleksjoner. Kult å se ekte trær reflektert i et trebygg :)

edit: Ville muligens kuttet litt i bunnen av bildet (det lyse partiet) for å fremheve treverket mere.

Endret av Thebon
Lenke til kommentar

Morsom komposisjon, Akre...(mailet deg kommentar) - fine kontraster og vellykket utsnitt.Fint at du har fått en fri bakgrunn, uten forstyrrelser, (en blå himmel kunne også gjort seg) - for å pirke: ville kanskje fjernet den lille grønn-flekken nederst til venstre. (Se bildet jeg mailet), kanskje frisket opp fargene ørlite og skjerpet litt....men dette går jo veldig bra. Ser ikke "riften" fra objektivet ditt heller (?)

Lenke til kommentar

Morsom komposisjon, Akre...(mailet deg kommentar) - fine kontraster og vellykket utsnitt.Fint at du har fått en fri bakgrunn, uten forstyrrelser, (en blå himmel kunne også gjort seg) - for å pirke: ville kanskje fjernet den lille grønn-flekken nederst til venstre. (Se bildet jeg mailet), kanskje frisket opp fargene ørlite og skjerpet litt....men dette går jo veldig bra. Ser ikke "riften" fra objektivet ditt heller (?)

Takk

Bilde 3 ble veldig fint! Godt komponert, intressant motiv og perfekt timing. Enig med Randi at blå himmel hadde värt ekstra pent, men väret er det jo vanskelig å gjöre noe med. :) Litt mer kontrast hadde også passet bra, tror jeg.

Takker :)

Lenke til kommentar

Artig motiv på bilde 3, Akre.

Jeg synes du fikk til mye med timingen her. Guttens stilling gir et fint særpreg.

Om jeg kan få komme med en nyvunnet lærdom for mitt vedkommende og dele med deg, så er det at om du roterer kameraet 90 grader (til portrett format), så gir det en effektiv følelse av høyden til motivet.

Jeg synes uansett det er spennende å følge med på tråden din. Selv fikk jeg en plutselig interesse for foto i mars i år, så det er ikke så overvettes mye jeg har fått med meg, bortsett fra at jeg liker det veldig godt.

Lenke til kommentar

Artig motiv på bilde 3, Akre.

Jeg synes du fikk til mye med timingen her. Guttens stilling gir et fint særpreg.

Om jeg kan få komme med en nyvunnet lærdom for mitt vedkommende og dele med deg, så er det at om du roterer kameraet 90 grader (til portrett format), så gir det en effektiv følelse av høyden til motivet.

Jeg synes uansett det er spennende å følge med på tråden din. Selv fikk jeg en plutselig interesse for foto i mars i år, så det er ikke så overvettes mye jeg har fått med meg, bortsett fra at jeg liker det veldig godt.

Jeg takker for kommentar..Virker som du har peiling. Jeg har korrigert litt i forhold til respons..

post-311718-0-37816000-1375900517_thumb.jpg

Jeg er nybegynner og takker for all respons :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...