Gå til innhold

Augustfest 2013 - Akre - øve - øve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har da hørt on Ove, Tom.(Fikk rettet opp i Vinduet, men ikke i temalinjen - den kommer opp bare når man bruker full editor.... :yes: )

Joda, jeg har hørt om Ove; så jeg lurte på om temaet var å gå i Oves fotspor. Hmm - det kunne blitt spennende det.

Lenke til kommentar

Øve - øve er et fint tema å begynne med. Lurt litt på hvem Ove var ;)

(Tips; for å endre tittel, så redigerer du første post, og velger "Bruk full editor". Da er det mulig å endre tittel også)

takk! Da skal det være iorden og Ove blir ikke med :(

Joda, jeg har hørt om Ove; så jeg lurte på om temaet var å gå i Oves fotspor. Hmm - det kunne blitt spennende det.

Ja Ove.. har mange muligheter ..
Lenke til kommentar

Der var du i gang. Jeg synes slike fyrlykter er spennede. Maritmt miljø er noe jeg liker veldig godt. Jeg har en følelse av å være på baksiden av motivet her. Bildet har et litt typisk dokumentar look. Fargene er litt blasse uten skikkelig sprut. Jeg synes du har gått litt for tett innpå. Du har kuttet bort topp og bunn, og jeg ville gjerne sett litt mer av denne flotte gjenstanden. Horisonten din er ikke helt rett;-) Dette er bare småpirk. Keep up the good work!

Lenke til kommentar

G12 sin sensor er såpass "liten" at den gir helt andre resultater med tanke på dybdeskarphet vs. de F-tall du ser. :)

Relativitetsteorien i praksis :)

Alt er relativt !

Jeg hadde ingen anelse om at dette hadde innvirkning på DOF. Takk for info!

Lenke til kommentar

Fine kontraster og farger, linjer i bildet.Det er mye som kan gjøres med metning. lys, skjerping osv i et bildered.program...men det tar du etter hvert. Hovedsaken er å komme i gang, øve-øve som du sier. (G12 har RAW format, og du skal se når du bruker det, og litt etterbehandling blir foto virkelig gøy - du vet jeg kan godt svare på spørsmål etter hvert, om du ønsker å komme i gang med det. )

PS I morgen er det fototreff, første lørdag i måneden vet du, og hyggelig om du møter på det- står i Fototreff Trondheim-tråden. da blir det anledning til å øve og spørre mer.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...