polljen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg liker godt "mosetrollet" 4. august, du har flere fine landskap og ikke minst "kronen på verket" fra Fløyen. Det blir spennende å følge med videre og se om du klarer å "toppe" Fløyenbildet. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Takk for all tilbakemelding Det hjelper på. På bildet "fløyen", så kunne eg ha croppet eller tatt bildet så det taket til venstre ikke kom med. Det er lett å gå på en sånn smell, spesielt med en søker som ikke viser absolutt hele bildet. Valgte uansett å unngå crop, for å prøve å lære av det.Blir en stund til eg finner et så fint motiv igjen, men legger ut et bilde fra fjellturen min i går:Gladihaug by Erlnd, on Flickr f/8.0 1/50 ISO100 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Nå begynte Edvard Grieg å spille inne i hodet mitt. Fantastisk bilde Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sinnsykt flott det siste bildet. Når på dagen ble det tatt? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Tror klokken var rundt 22:20.+-10 min Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Fantastisk stemning i det siste bildet! nydelige detaljer og farger i gresset i forgrunnen. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Enig med de andre her. Det siste bildet er vanvittig bra. Skyene gjorde at jeg stusset litt på lukkerhastigheten til å begynne med, men så fikk jeg det større og det ble mer logisk. Jeg hadde betalt for et slikt postkort om jeg hadde vært der Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Mosebildet ser ut som et troll! Flott resultat. LIker også følelsen man får både av den svingete veien ved Fløyen og ikke minst det siste bildet her fra Gladihævv. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 17. august LOCK by Erlnd, on Flickr18. august Brus by Erlnd, on Flickr f/20 5 sec Kjekt å høre tilbakemeldingene deres! Takk for motivasjonen Er åpen for kritikk om noen vil hjelpe litt der. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ok, tar deg på ordet. 17. August synes jeg var dristig og originalt. God komposisjon, og en anerkjent fargekontrast. Flott med skyggespill på veggen. Skillet på veggen, mellom rød og svart gjør det hele til noe kjent for mitt vedkommende. Jeg får assosiasjoner til yin/yang og annet i samme kategori. 18. August er også flott komponert. Har du brukt ND-filter her? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Takk for tilbakemelding Brukte ikke ND-filter på bildet fra 18. august. Skulle ønske eg hadde ett, men har ikke kjøpt det. Vi har ganske likt kamerautstyr, aspirant. Eg har 600D, kit, 50mm, samme tamron og samme blitz Lite tid til fotografering i det siste, så dette bildet ble tatt ca 50 cm fra her eg skriver denne posten. Rubik's Cube by Erlnd, on Flickr Endret 21. august 2013 av Goranlol Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Her var det flere gode bilder. Jeg likte veldig godt brusebildet. Her var det fin kontrast mellom det glatte myke vannet og de fine grønndetaljene i vekstene ved siden av. En fin komposisjon. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Godt å vite at de bildene eg har brukt en del tid på er de beste. Sliter med å ta meg god tid når eg er ute og skyter... Må bli bedre på det. Gikk på samme smellen i dag, skulle økt ISO for å få bedre lukkerhastighet. Men slikt lærer man av.Enekel by Erlnd, on Flickr f/1.8 1/40 ISO 100 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Utrolig flott grønnfarge og flott bokeh. Busken synes jeg er finest øverst, så jeg ville croppet bort nederste del av busken for at ikke de flotte bladene øverst skal komme i skyggen av de mindre flotte bladene lenger nede. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Fin fargekombo av busken og bakgrunnen:) Ville også ha tatt bort en del av nederste del. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Er enig, men hemmeligheten er at bildet allerede er croppet en del. Blir å tenke meg litt bedre om når eg tar bildet neste gang. Void Cube parity by Erlnd, on Flickr f/8.0 1/125 ISO 800 Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 I Bergen med en kompis Jonas by Erlnd, on Flickr Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Mye bra, men min favoritt er i likhet med andre "Fløyen"-bildet. Fint lys, fine linjer og artig skygger. Gladihaug er på en meget god 2.plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå