Goranlol Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Augustfest 2013 - Goranlol - 50mm 1.8 Bruker: Goranlol Deltagernivå: Pingle Tema: Alt må taes med min canon 50mm Utstyr: Canon EOS 600D og Canon 50mm 1.8 Endret 29. juli 2013 av Goranlol Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Tatt på en liten tur til Bergen. f/2.5 1/3200 Bergen brannvesen – 150 år by Erlnd, on Flickr Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Et artig motiv. Ser ut som en stødig tripod Fin bygning i bakgrunnen. Hadde vurdert å klippe bort den stående mannen i hjørnet, da han for meg virket litt forstyrrende for uttrykket i bildet. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Fin bygning i bakgrunnen. Hadde vurdert å klippe bort den stående mannen i hjørnet, da han for meg virket litt forstyrrende for uttrykket i bildet. Har vurdert det samme, men valgte å ikke croppe. Første gang eg er med på en utfordring, så er veldig åpen for kritikk Lenke til kommentar
DasMeister Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Her hadde det vært fint med mer bokeh, noe jeg tror er mulig å skvise ut av objektivet ditt. Kunne plassert mannen med hornet høyere. Bra du ikke cropper, så du forbedrer selve bildetagningen og ikke bare redigeringen. Fin tanke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg synes det er grei dybdeskaprpet - det er ikke et motiv som krever silkemyk boke,. Og gamlefar nede i høyrehjørne, han hører selvklart med. For meg så fungerer bildet utmerket slik som det er. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Takk for tilbakemelding alle sammen! For å konkludere forrige bilde, så synes eg det fungerer både med og uten crop. Kunne forsåvidt åpnet blender litt til, og det blir notert Var ute en tur i skogen i dag, på desperat jakt etter motiver. Synes eg sliter stort med det. Tok vel rundt 100 bilder av litt forskjellig, men føler ikke at eg får noe spennende... Moseskogji by Erlnd, on Flickr Dette ble resultatet på: f/5.6 1/4 ISO 200 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Spennende nok dette. Jeg ser et mosegrodd larve-tusse-troll med enten en kul frisyre, eller noen kule antenner på hodet. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg ser også en mose-larve. Fint fanget. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Eidsnes by Erlnd, on Flickr f/2.0 1/125 ISO200 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Morsomt mosebilde. Der andre ser tusser og larver, så ser jeg et "skjult" kamera kamuflert under et lag av mose. Flott grønnfarge og dybdeskarphet Det siste bildet var veldig flott. Nå ser jeg det kun på en mobilskjerm. Men fargene og lyset skapte en flott harmonisk stemning. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Mosebildet var spennede. Flot dybdeskarphet. Fint lys og fine sterke farger. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Takk for all tilbakemelding Alltid gøy med respons Va ute en liten tur i dag og, enda et tre... Kjekalen by Erlnd, on Flickr f/11 1/1000 ISO 400 Endret 8. august 2013 av Goranlol Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Mosebildet var veldig kult.Ser mye rart i dette bildet Fin DOF og god komposisjon. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Fløyen by Erlnd, on Flickr f/2.0 1/160 ISO 400 3 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Vakre bilder i denne tråden...ser ut til å få mye ut av det objektivet Endret 10. august 2013 av RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Fløyen var direkte lekker. Flott lys. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Fløyen var det flotteste bildet i denne tråden hittil. Flott med fine linjer som snirkler seg innover i bildet. Flott lavt lys som kaster lange skygger. Fine sterke farger. Meget vakkert. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Substitute tok ordene ut av munnen på meg der... Et utrolig flott bilde som virkelig gjør seg i farger. Min favoritt i tråden foreløpig! Godt skutt! Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Kan jeg få legge til at alle de som syntes fløyen var fint har god smak? For det syntes jeg og Nydelig bilde, flotte farger og en varme som minner om solrike kvelder i Kroatia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå