smort1 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Dekorert funksjonalisme! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Har sett utallige motiver av Oslo Rådhus, da jeg er der hver dag, men dette er helt utenom det vanlige . ALT er bare helt som en drøm... Utrolig flott Svein !!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Har sett utallige motiver av Oslo Rådhus, da jeg er der hver dag, men dette er helt utenom det vanlige .ALT er bare helt som en drøm...Utrolig flott Svein !!! Takker så mye, Terje! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Et fint komponert bilde, men himmelen ødelegger hele opplevelsen da den er ødelagt med bruk av filter og ser ut som veldig ujevn og skitten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Et fint komponert bilde, men himmelen ødelegger hele opplevelsen da den er ødelagt med bruk av filter og ser ut som veldig ujevn og skitten. Takker, Birger! Forstår hva du mener! Bruken av dette filteret gir ofte slikt uttrykk på himmelen, og for meg er det faktisk en ønsket effekt på enkelte bilder, men jeg forstår godt/aksepterer selvfølgelig at andre kan ha andre meninger... .Setter pris på tilbakemeldinger, uansett... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Fin byggning og arkitektur Svein :-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Et fint komponert bilde, men himmelen ødelegger hele opplevelsen da den er ødelagt med bruk av filter og ser ut som veldig ujevn og skitten. Det var nettopp himmelen som var så fascinerende her, ødelagt så smult, men dog delikat mot det andre . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Fin byggning og arkitektur Svein :-) Takker, Leif! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg