Terje Solfugl Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 AIDAcara x 3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Enig Terje hun er vakker og et vakkert bilde God mandagskveld !!!!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Flotte bilder av herligheten! Javisst er de vakre, og i dette tilfellet så liker jeg spesielt godt V3(den veldreide hekken).... PS! La forresten ut et bilde av AIDAsol for noen uker siden (hvis du husker)...., er vel kanskje søsterskipet... ? http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/aida/1185228 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Flotte bilder av herligheten! :)Javisst er de vakre, og i dette tilfellet så liker jeg spesielt godt V3(den veldreide hekken).... PS!La forresten ut et bilde av AIDAsol for noen uker siden (hvis du husker)...., er vel kanskje søsterskipet... ? http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/aida/1185228 Ja, de er tre stolte tyskere..utrolig herlige vakre dronninger !!! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ja, dette er et vakkert skip, Terje og artig med øye og munn som er påmalt Versjon 1 og 3 er ok komponert og brukbart eksponert, bortsett fra noe støy og noe dårlig detaljgjengivelse hvor noe halo avslører for hard oppskarping. Versjon 2 opplever jeg som om et rescue-prosjekt med ghosteffekter, en himmel uten dybde og at du har vært noe hard i oppskarping og annen etterbehandling. Komposisjonen som ser tilfeldig ut kunne nok vært bedre. Noen ganger kan det lønne seg å ikke legge ut så store bildefiler om kvaliteten ikke ble opptimal Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Ja, dette er et vakkert skip, Terje og artig med øye og munn som er påmalt :)Versjon 1 og 3 er ok komponert og brukbart eksponert, bortsett fra noe støy og noe dårlig detaljgjengivelse hvor noe halo avslører for hard oppskarping.Versjon 2 opplever jeg som om et rescue-prosjekt med ghosteffekter, en himmel uten dybde og at du har vært noe hard i oppskarping og annen etterbehandling.Komposisjonen som ser tilfeldig ut kunne nok vært bedre.Noen ganger kan det lønne seg å ikke legge ut så store bildefiler om kvaliteten ikke ble opptimal Enig Birger, var litt vel ivrig ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ja, dette er et vakkert skip, Terje og artig med øye og munn som er påmalt :)Versjon 1 og 3 er ok komponert og brukbart eksponert, bortsett fra noe støy og noe dårlig detaljgjengivelse hvor noe halo avslører for hard oppskarping.Versjon 2 opplever jeg som om et rescue-prosjekt med ghosteffekter, en himmel uten dybde og at du har vært noe hard i oppskarping og annen etterbehandling.Komposisjonen som ser tilfeldig ut kunne nok vært bedre.Noen ganger kan det lønne seg å ikke legge ut så store bildefiler om kvaliteten ikke ble opptimal Enig Birger, var litt vel ivrig ! Ja det er fort gjort og også noe jeg kjenner meg igjen i - og vi er jo alle bare mennesker og ikke roboter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg