GXT Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Med mindre man ødelegger noe i prosessen brytes ikke garantien. Man kan fortsatt sende inn maskinen forutsatt at skaden ikke er påført selv. Defekte deler kan sendes til dem. Da får man en (forhåpentligvis) fungerende vare i retur. Lenke til kommentar
skykake Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Tror ikke jeg skal overclocke noe med det første. Kan gå over budsjettet på penger hvis det hjelper, men så lenge pcn kjører de nye store spillene som kommer er jeg fornøyd. + at den holder seg bra en stund også! Lenke til kommentar
GXT Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 En maskin til 10 000,- kjører fint det nyeste av det nye. Du trenger absolutt ikke å gå langt over budsjettet. Skulle jeg satt sammen en rimeligere maskin til en bedre pris som også ville gjort en god jobb, hadde jeg satt opp noe slikt: (Evt. feil kan forekomme) Noe mer enn dette trenger du ikke for en solid gaming-rigg. For mange er ikke overklokking så viktig. Personlig kjøper jeg bare ny prosessor når den begynner å henge etter. Siden Sandy Bridge-prosessorene kom ut har det desverre vært magert med fremgang hos Intel, så om trenden fortsetter kan du se for deg at prosessoren holder en stund, selv uten overklokking. Å overklokke skjermkortet er så enkelt at det trenger vi ikke å nevne. Bare bruk programvaren som medfølger. Resten finner du ut selv. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ser fint ut oppsettet over her, men ville kanskje gått for dette istedenfor: Komplett Gamer i30 - Crazy Edition Støtsikker PC-eske Fractal Design Define R4 Black Pearl XFX ProSeries Core Edition 850W PSU Intel Core i5-4670K Processor MSI Z87-G43, Socket-1150 Crucial DDR3 BallistiX Sport 16GB KIT ASUS GeForce GTX 770 2GB PhysX CUDA Samsung SSD 840 Series 120GB 2.5" OEM Seagate Barracuda® 2TB Samsung DVD Writer, SH-224DB MS ROYALTY Win 8 Nordic MS COA Win 8 Nordic Garanti 3 år - Sende inn Totalt: 12037,- Ganske like spesifikasjoner, men stillere skjermkort og kraftigere strømforsynining til en 1000-lapp mindre. Lenke til kommentar
skykake Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) . Endret 1. august 2013 av skykake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå