Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Med mindre man ødelegger noe i prosessen brytes ikke garantien. Man kan fortsatt sende inn maskinen forutsatt at skaden ikke er påført selv.

Defekte deler kan sendes til dem. Da får man en (forhåpentligvis) fungerende vare i retur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg skal overclocke noe med det første. :D Kan gå over budsjettet på penger hvis det hjelper, men så lenge pcn kjører de nye store spillene som kommer er jeg fornøyd. + at den holder seg bra en stund også!

Lenke til kommentar

En maskin til 10 000,- kjører fint det nyeste av det nye. Du trenger absolutt ikke å gå langt over budsjettet.

Skulle jeg satt sammen en rimeligere maskin til en bedre pris som også ville gjort en god jobb, hadde jeg satt opp noe slikt:

(Evt. feil kan forekomme)

y3OJuDW.png

Noe mer enn dette trenger du ikke for en solid gaming-rigg.

For mange er ikke overklokking så viktig. Personlig kjøper jeg bare ny prosessor når den begynner å henge etter.

Siden Sandy Bridge-prosessorene kom ut har det desverre vært magert med fremgang hos Intel, så om trenden fortsetter kan du se for deg at prosessoren holder en stund, selv uten overklokking.

Å overklokke skjermkortet er så enkelt at det trenger vi ikke å nevne. Bare bruk programvaren som medfølger. Resten finner du ut selv.

Lenke til kommentar

Ser fint ut oppsettet over her, men ville kanskje gått for dette istedenfor:

Komplett Gamer i30 - Crazy Edition

Støtsikker PC-eske

Fractal Design Define R4 Black Pearl

XFX ProSeries Core Edition 850W PSU

Intel Core i5-4670K Processor

MSI Z87-G43, Socket-1150

Crucial DDR3 BallistiX Sport 16GB KIT

ASUS GeForce GTX 770 2GB PhysX CUDA

Samsung SSD 840 Series 120GB 2.5" OEM

Seagate Barracuda® 2TB

Samsung DVD Writer, SH-224DB

MS ROYALTY Win 8 Nordic

MS COA Win 8 Nordic

Garanti 3 år - Sende inn

Totalt: 12037,-

Ganske like spesifikasjoner, men stillere skjermkort og kraftigere strømforsynining til en 1000-lapp mindre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...