Joachim_F Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Bli med journalisten Sam Peters til en livsfarlig jungel. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Har ikke mye tro på dette etter Secret Files 3-fadesen, og Sam var ikke akkurat den mest interessante karakteren heller da hun dukket opp i toeren, men så lenge vi slipper Max, så kan det alltids være håp. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Det har gått litt nedover med serien. Det første spillet i serien er det jeg jeg koste meg mest med. Kjøper nok dette også, siden det ikke akkurat flommer over av denne type spill. Får bare håpe det blir litt mer utfordrende enn SF2 og SF3. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Nja, kanskje er det nettopp dette de trenger å gjøre. Som dere sier har det gått litt nedover med serien, så ved å bytte hovedperson kan de fornye serien og gjøre den bedre. Håper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå