DrSpawn Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Kom over denne moden her, et helt vannvittig bra prosjekt som det står sinnsykt stor respakt av! Et bilde: ALT er "custom made"! :o -Håper den ikke har vært tatt opp før! EDIT: Skriveleif! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Extremt! Den var sinnsykt kul! ikke særlig lan vennlig da men.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Når jeg først så dette tenkte jeg gjesp "ennå en med vektortegning, og en pappa som jobber i et XX million verksted" Men når jeg så at alle hullene var håndlaget ble jeg skikkelig imponert :o Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Helt sykt! Seriøst... Ikke LAN vennlig? bare og leie seg en flyttebil det vettu Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 inponerende. vanvittig bra, beviser at noen har for mye tid og penger ;D Lenke til kommentar
zyp Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 tastaturet var det feteste da, men kan ikke være så bra til touch skriving når tastene ligger senket... Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Den var det stil over.... Skulle likt å se at han drasser den med på nærmeste lan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Vanvittig stilig! Skulle hatt en større skjerm though.. og en mulighet for å skru av lyset i bordet(pcen, "kabinettet") når han bruker pcen da, sikkert vanvittig plagsomt å ha en diger lyskilde rett under skjermen lissom... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Helt rått!! Men som sagt før, jeg skulle likt en større skjerm og bedre tastaturløsnng. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tøft nok men minner meg om en betalings terminal på drive thru på Mc Donalds Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Bilsete kontorstol hmmm fra hvilken bil...Vet jeg har sittet i sånn, men husker ikke hvilken bil...*klør seg i hodet* Rimelig bra det derre ja, kunne ikke gjort det no bedre ihvertfall. Kosekrok aktig hehe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Bilsete kontorstol hmmm fra hvilken bil...Vet jeg har sittet i sånn, men husker ikke hvilken bil...*klør seg i hodet* Operation: Integration Alumicoat, has to have a modded chair so here's a few pics the chair from a 1990' Pontiac, has arm rests on both sides. Og der var svaret, sto ved det første bilde av stolen Skulle hatt noe sånt. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 DET kaller jeg casemod! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Var jeg han, skulle jeg investert i en større skjerm. Så ikke så altfor stor ut, hvertfall ikke med den avstanden han han til den.. Kanskje han skulle heller hatt en 20" LCD skjerm. Da hadde hele opplegget vært perfekt! Lenke til kommentar
Genex[X_Lab] Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 detta må han ha brukt måndar på å få til og det står respekt av det. hvor er toweret??? lurer på åssendet ser ut? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 "]detta må han ha brukt måndar på å få tilog det står respekt av det. hvor er toweret??? lurer på åssendet ser ut? Toweret? las du ikkje artikkelen? http://www.inmodwetrust.com/images/article...icoat%20028.jpg der er "toweret" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Skikkelig Enterprise tastatur da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå