Delvis Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Kjøpte en mp3 spiller på ebay, og den kommer gjennom noe som heter DHL Er det dem som leverer det på huset også da? Har aldri vært borti det der, har bare sett at det er mye sånne DHL biler som kjører rundt. Eller kommer det i postkassen vanlig? Endret 29. juli 2013 av Delvis Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ja, DHL leverer på døren. Jeg har vært borti de selv et par ganger og da tok sjåføren kontakt på SMS for å høre om når jeg var hjemme. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Ok. Tror ikke de har nummeret mitt. Får prøve ringe dem og gi dem det. Takk for opplysningen. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Om det er DHL som leverer pakken eller en samarbeidspartner, kommer an på hva det er, hvor det skal, og om det er f.eks er bestillt Express eller Economy levering. Pakken din er i følge sporing, overlevert Posten Norge (Norway Post), og er antagelig til tolldeklarasjon, eller på vei til deg. Om du får den i rett i postkassa eller om du må hente den på posten, kommer an på størrelsen, og om du må betale mva/avgifter. DHL har fått en del kjeft her på forumet, fordi de har tatt skyhøye avgifter for tolldeklarasjon. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Global mail går ikke via "vanlige" DHL, det er en handover til Posten. Du kan søke på GM trackingnummer på posten.no 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Ja fikk nettopp beskjed om det nå når jeg ringte, at når det står "GM" foran kommer det på posten. Ingenting er bedre. Fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå