Gå til innhold

Augustfest 2013 - CardinalGuzman - Gatefoto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Sanders og Akre:

Det er også hyggelig å ta bilder av andre steder enn der man vanligvis ferdes.

 

@BjørnÅgeS

Takk

 

@ringperm

Takker og bukker. Det er ikke langt fra Stavanger til Israel, så det er bare å ta med seg kameraet og hive seg på et fly når du har anledning.

 

@HSP:

Jerusalem er alltid interessant. Betlehem er OK, men langt i fra like spennende som Jerusalem. Stakk innom Betlehem sommeren for 2 år siden.

@JorunT:

Jeg ante ikke at det botanikken stod så sterkt i Israel. Har sett noen fine planter her og der, men jeg er ikke nevneverdig interessert i blomster og blomsterfoto.

@Substitute:

Han var en kul fyr. Han kom bort og bare sa: "Hei du der. Ta bilde av meg."

@RandiA og JorunT:

Takk. Det er koselig når man ser og fanger slik kontakt mellom mennesker.

@HelenaN:

Takker og bukker!!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig bra bilder som alltid, og bildet 27 synes jeg er spesielt bra

 

Morsomt at mannen ikke var hovedmotivet, men samtidig ikke i bakgrunnen. Veldig fint lys. Nesten som man er inne i lokalet selv. Det ga meg ved første øyekast en slags behagelig bistro følelse. Ser man nærmere på bildet, så mistenker jeg at jeg har bommet grovt. Men det fjerner ikke kvaliteten av bildet.

Mannen er fotogen og har en sterk personlighet i bildet.

Lenke til kommentar

Veldig bra bilder som alltid, og bildet 27 synes jeg er spesielt bra

 

Morsomt at mannen ikke var hovedmotivet, men samtidig ikke i bakgrunnen. Veldig fint lys. Nesten som man er inne i lokalet selv. Det ga meg ved første øyekast en slags behagelig bistro følelse. Ser man nærmere på bildet, så mistenker jeg at jeg har bommet grovt. Men det fjerner ikke kvaliteten av bildet.

Mannen er fotogen og har en sterk personlighet i bildet.

 

Tusen takk ringperm.

I tillegg til å fokusere på serveringsbrettet når jeg tok bildet, så dempet jeg fargen/lyset på mannen i etterkant for å fremheve effekten.

Du har rett i at det ikke er en bistro. Det var et tilfelle av det gode, gamle "jeg gir deg en kopp te og snakker med deg først, så forsøker jeg å selge deg noe etterpå"-trikset.

Hyggelig, fotogen fyr og god te, men det ble ingen suvenirer på meg.

 

Enig i at damen ble endra bedre med beskjæring.

 

Fin miljøskildring rundt mannen med teglasset.

Takk. Jeg er også enig i at bildet ble bedre med beskjæring.


Skikkelig flott bilde av hun gamle damen. Hun ser så utrolig glad ut, og jeg kjenner jeg blir litt "smittet" av smilet. :)

Det smittet meg også da jeg tok bildet. Smilte en god stund etterpå faktisk.

Lenke til kommentar

Mange fine bilder siden sist! Liker spesielt portrettene av den gamle damen og dagens.

 

Takk Rowdy.

Postet noen bilder fra Augustfesten i bloggen idag. De fleste har jeg allerede postet her, men det er også noen nye.

 

http://cardinalguzman.wordpress.com/2013/08/28/street-gallery-august-2013-part-i/

 

(Jeg sparer de beste bildene til del 2 som jeg kommer til å poste om noen dager).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...