CardinalGuzman Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Light trails er alltid en vinner. Og, så er det kjekt å se bilder fra andre plasser enn "Norge". Thumbs-up. Enig, jeg elsker light trails. Hadde nok vært lettere med en tripod, men det ordna seg allikevel. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Prøver å bli "up-to-date" slik at jeg har ett bilde pr. dato, så her kommer en samlepost: Bilde 14: Bilde 15: Bilde 16: Bilde 17: Bilde 18: Bilde 19: Bilde 20: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Du verden så mange fine Gatefoto - likte spesielt nr.14 - men alle var kjempefine. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Gode gatefoto! Det er jaggu ikke lett å få til. Liker rammen rundt, som gir bildene et sammenhengende preg. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Du verden så mange fine Gatefoto - likte spesielt nr.14 - men alle var kjempefine. Thanks Randi! Gode gatefoto! Det er jaggu ikke lett å få til. Liker rammen rundt, som gir bildene et sammenhengende preg. Takker og bukker Rowdy. Siden det er fullmåne vurderer jeg å ta en liten tur til Jerusalem imorra og ta noen gatefoto der på ettermiddag/kveld/natt. Kanskje døgne også hvis jeg orker? Jerusalem er definitivt best ved soloppgang. Rammen rundt bildene er noe nytt jeg begynte å teste ut i forbindelse med denne augustfesten. Tidligere har jeg vannmerket bildene mine, men jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt og se om jeg liker det. So far, so good. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jerusalem blir spennende. Du må gjerne legge ut ekstra bilder i spoiler, eller gi en link om du får mange bra. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Fine gatefoto. Ser en god rød tråd gjennom bildene dine. Dine og JournT sine bilder passer veldig godt sammen. Du er flink til å la bildene dine fortelle en historie. De er alle som små innblikk i hverdagslivet til folk. Flott levert. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Jerusalem blir spennende. Du må gjerne legge ut ekstra bilder i spoiler, eller gi en link om du får mange bra. Hvis jeg kommer meg avgårde så regner jeg med at jeg må gå til innkjøp av et nytt minnekort. Motivene kommer tett i Jerusalem. Fine gatefoto. Ser en god rød tråd gjennom bildene dine. Dine og JournT sine bilder passer veldig godt sammen. Du er flink til å la bildene dine fortelle en historie. De er alle som små innblikk i hverdagslivet til folk. Flott levert. Takker Substitute. JorunT sine bilder var interessante. Fascinerende å lese om de aggressive munkene. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Det er så kjekt å se eksotiske plasser formidlet via foto. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Prøver å bli "up-to-date" slik at jeg har ett bilde pr. dato, så her kommer en samlepost: Bilde 14: street_1873.jpg Bilde 15: street_3503.jpg Bilde 16: street_3909.jpg Bilde 17: street_3901.jpg Bilde 18: street_3895.jpg Bilde 19: street_3888.jpg Bilde 20: street_3853.jpg Enig med Sanders. Riktig eksotisk - og så spennende med alle disse gamle som blir så særpregede ! Fine bilder ja! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Den siste serien du postet synes jeg var meget fine. Bilde 18 og 19 er mine favoritter så langt. Flotte uttrykk på personene i bildet. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det er fascinerende å se "ekte" bilder fra fjerne himmelstrøk og kulturer. Dette er ikke turistbilder, men heller dokumentariske innblikk fra et sted som en enkel fyr fra Stavanger sikkert aldri vil oppleve. Veldig veldig bra Odd Karsten Tveit, er det du som er Kardinalen? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Som flere nevner så er det mye fine bilder i tråden - stemningssettende. Jerusalem blir nok bra tror jeg. Fantastisk by. Hvis du får tid så er Betlehem også en by å besøke... Henning Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Flott å se gatebildene dine fra Israel, et land med voldsomme kontraster. Var der på en plantetur for to år siden (fantastisk for botanikkinteresserte om våren), og kjenner igjen endel av det du har vist fra Tel Aviv. Gleder meg til Jerusalembildene dine, her mangler det heller ikke på motiver Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Takk for kommentarer her, skal svare alle senere. Det ble veldig mange gode motiver i Jerusalem og kun noen få timers søvn (måtte sørge for å få tatt noen nattefoto og få med meg soloppgangen). Har ikke hatt tid til å gå gjennom bildene enda, så Jerusalem bildene får komme senere... Bilde 21 Bilde 22 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Bilde 21 var kult. Himmel for en posering. Mr råkul :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 22 Var riktig familiekoselig, besteforeldre med barnebarn sikkert....fine farger Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Dessverre er jeg nødt til å returnere til min hjernedøde jobb i Noreg, derfor rekker jeg ikke å poste noe de neste dagene pga flytur, pakking og diverse. Poster derfor 3 bilder idag og kommer tilbake over helgen. שבת שלום - Shabbat Shalom! Bilde 23: Bilde 24: Bilde 25: Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Fin kontakt mellom barnet og bestefar i bilde 22, flott med taket over personen i forgrunnen i bilde 25. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå