Bjerknez Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Augustfest 2013 - Bjerknez - Alt mulig! Bruker: Bjerknez Deltagernivå: Pingle Tema: Hovedformålet er å i det hele tatt få tid til å ta bilder, og da blir det litt modig å sette noe spesielt tema. Ikke direkte spennende kanskje, men ferien er over og arbeidsoppgavene ligger som perler på en snor... Utstyr: Canon 5D MK III m/24-70 f/2.8L II eller 70-200 f/2.8L IS II - Fujifilm X100S - Fujifilm X20. Jeg endret temaet fra "Maks ISO!" til "Alt mulig!" da jeg nok hadde slitt med å få lav nok lukkertid og eller tilfredstillende resultater. Da er det bedre å kjøre en mer generell linje hvor man faktisk kan legge ut et blinkskudd hvis dem dukker opp Endret 31. juli 2013 av BjerkneZ Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Dagens bidrag... Ikke veldig spennende kanskje, men det er nå uansett et bidrag Hallo... EXIF Kamera: Fujifilm X100S Objektiv: --- Lukkertid: 1/50 Blender: f/4.0 ISO: 800 Brennvidde: 35mm Lenke til kommentar
DasMeister Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kan du ta bilder med den telefonen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Pent og stilrent...liker gråtonene.... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Takk for det RandiA Personlig var ikke dette mye å skryte av synes jeg, men det var nå det bildet jeg tok den dagen, og spesielt planlagt var det heller ikke, hehe. Skal på fototur i Oslo i kveld, så det kan hende at dagens og morgendagens bidrag blir litt mer "spennende". Men det kommer jo ann på hvor mange halvlitere jeg får i meg også Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Lørdag 3.august - "En buss sjafør en buss sjafør, det er en....." EXIF Kamera: Fujifilm X100S Lukkertid: 1/180 Blender: f/2.0 ISO: 400 Endret 4. august 2013 av Bjerknez Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Den ble da riktig bra, mange detaljer, fin sikt gjennom vinduet...og fine regndråper på ruten. (PS. Jøss. Bare 2 i blender...) Endret 4. august 2013 av RandiA Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Skarpt og fint. Liker også regndråpene på ruten. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Den ble da riktig bra, mange detaljer, fin sikt gjennom vinduet...og fine regndråper på ruten. (PS. Jøss. Bare 2 i blender...) Takk for det RandiA Jepp, 2 i blender Skarpt og fint. Liker også regndråpene på ruten. Takker og bukker Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Siden jeg brukte så stor blender på forrige bilde, så tenkte jeg å lage et motsvar med dette 4.august - Sommer på verandaen EXIF Kamera: Canon 5D MK III Objektiv: Canon 24-70 f/2.8L II Lukkertid: 1/30 Blender: f/22 ISO: 100 Brennvidde: 24mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå