warioman Skrevet 29. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Heisann, jeg har sittet og lurt på en ting. Jeg har idag gtx 680 sammen med en Intel Core i7 2600K prossessor og et ASUS p67 hovedkort. Spørsmålet er: Om jeg vil kjøpe meg et 780 skjermkort eller kanskje 8xxx serien til AMD, vil hovedkortet mitt(med PCI Express 2.0) holde kortet igjen siden det blir for lav båndbredde, eller av noen andre grunner? I så fall må jeg ha prossessor i tillegg som støtter 3.0 for å få utnyttet skjermkort med PCI Express 3.0? Kan noen med peiling fortelle meg hvordan dette fungerer? Må jeg oppgradere heile pakka? Takker for svar Endret 29. juli 2013 av NinjaChrister Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 29. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Du vil ikke få noe merkbart dårligere ytelse med PCIe 2.0 og GTX 780. Kjører du 2x GTX 780 derimot blir nok forskjellene litt større. Endret 29. juli 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 29. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2013 Vil ikke være en flaskehals så lenge det kjører på 16x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå