Johnx Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hei Lurer på om dette abonnementet Chess connect er noe bra? Betaler man bare 9kr i fast pris i mnd? http://www.chess.no/abb_tek/samtalepriser.asp Etter det jeg har forstått vil dette være det billigste for meg. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har chess og er veldig fornøyd, også koster tekstmeldinger bare 59 øre da. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ja, chess er et forholdsvis bra abonnement! Og ja, 9kr er fast månedspris... Skulle gjerne hatt det sjøl men må vel først bli atten... (*Plystre Plystre* Vente i tre år ja ) MVh Jørgen Lenke til kommentar
picko Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har intet negativt å si om mitt Chess abonnement... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ser ingen grunn til å velge noe annet. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ja, chess er et forholdsvis bra abonnement!Og ja, 9kr er fast månedspris... Skulle gjerne hatt det sjøl men må vel først bli atten... (*Plystre Plystre* Vente i tre år ja ) MVh Jørgen Hvorfor må du være 18? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ja, chess er et forholdsvis bra abonnement!Og ja, 9kr er fast månedspris... Skulle gjerne hatt det sjøl men må vel først bli atten... (*Plystre Plystre* Vente i tre år ja ) MVh Jørgen Hvorfor må du være 18? Du må være over atten for å ha et mobilabonnement, med fast månedspris. Men det skal da ikke være noe problem, Jørgen har vel foreldre over atten som abonnementet kan bestilles under? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Har Chess dekning over hele Norge? Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har Chess dekning over hele Norge? chess bruker telenor sitt nett. Lenke til kommentar
picko Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Du velger selv om du vil benytte Telenor eller Netcom sitt nett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå