Arodem Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Nye Killzone tar et par lovende krumspring vekk fra seriekonvensjonene. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Gleder meg så vanvittig til Killzone Shadow Fall Plukker opp samtidig Knack, DriveClub og en haug med multiplatts til PS4. Killzone 2-3 på PS3 er disse fps-spillene jeg har likt best av av samtlige utallige jeg har spilt denne generasjonen. Mye pga gameplayet, tung våpenfølelse, fungerende coversystem, rå dynamikk fra du går i cover å skyter og grafikken sitter som et skudd. Plukker opp Killzone Shadow Fall samtidig når jeg henter Playstation 4 med Knack, DriveClub og en haug med multiplatts til PS4. Endret 29. juli 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Blir nok det første spillet jeg plukker opp til PS4. Og det blir ikke noe hamstring av spill for min del denne konsoll generasjonen (om jeg klarer å holde meg vel å merke...), nå skal hvert spill nytes som en god flaske vin Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 dette blir mitt første ps4 spill i tillegg til Knack, men driveclub blir nokk skippa siden man får det på ps+, her er en trailer jeg fant fra en stund tilbake siden: http://www.youtube.com/watch?v=bh46zk5FOLk&feature=player_embedded Imponerende gameplay I killzone så gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Killzone 2-3 på PS3 er disse fps-spillene jeg har likt best av av samtlige utallige jeg har spilt denne generasjonen. Mye pga gameplayet, tung våpenfølelse, fungerende coversystem, rå dynamikk fra du går i cover å skyter og grafikken sitter som et skudd. Jeg er langt på vei enig med deg, selve skytefølselsen var langt bedre i Killzone enn noen andre sjangerfeller jeg har spilt de siste årene. Imidlertid følte jeg det ble litt for mye korridor, litt for lineært, og hovedpersonene var direkte skrekkelige. Fikk mer lyst til å skyte dem enn de rødøyne britene. Kan se ut som de har gjort noe med disse tingene her, dog, så blir interessant å følge med. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Blir plukket opp ved lansering dette her ja Ser utrolig godt ut, og jeg gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ja, dette må nok kjøpes på lanseringsdagen. Stor fan av Killzone-serien på generelt grunnlag, både gameplay og setting. Killzone 2 var riktignok det beste i serien og et av forrige generasjons aller beste skytespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå