dandelion Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Bruker: dandelion Deltagernivå: Pingle Tema: Ut av komfortsonen. Finne tilbake fotogleden, eksperimentere og utforske. Utstyr: Fuji x100 + iPhone 2 Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 (endret) 3. august - Utsikt fra Rembesdalseter 5. august - Blåbærhender Endret 12. august 2013 av dandelion 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Flott utsikt på fjellet der. Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Flott utsikt på fjellet der. Ja, Hardangervidda har utrolig nydelig og variert natur å by på Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 9. august - Tankefull 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Flotte bilder så langt - håper du finner fotogleden tilbake. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jepp, jeg er også tankefull. Det er NÅ blåbærene er modne. Så kanskje man burde dratt til fjells for å plukke noen. Uansett.. fine bilder. Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Takk for det skal ta meg tid til å se på deres bilder også. Det går litt tregt med oppdateringene her, august er tid for sommerferie i fjellet, og nettilgangen er dårlig i teltet. Fotogleden kommer sakte tilbake, særlig når jeg får sjansen til å vise frem og få litt tilbakemelding på bildene. Tar meg litt mer tid til å ta frem kameraet på fjellturene, så det ikke bare blir skrytebilder tatt på de fineste 2000-meterne Samtidig blir jeg jo litt mer kresen når jeg skal plukke ut enkeltbilder... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 3. august: Fint landskapsbilde. Flotte lave skyer og fin komposisjon. Flott fanget. Fine detaljer. Jeg måtte se om du hadde brukt iphone på dette, da hadde jeg blitt imponert. Blåbærhender: Et herlig sommerminne. Fin fokus og fine detaljer. Fargene her er veldig flotte. Tankefull: Fin atmosfære. Stor kontrast uten at det blir utbrent. Fin stor blender. Fine detaljer med bøkene i den gamle bokhylla. Få en hyttefølelse. Den blir forsterket med de gamle rutene. Kameraet og du leverer høy kvalitet. Håper du finner fotogleden tilbake for det du har levert til nå er veldig bra. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Tankefull ble veldig skarpt og fint.god kontrast og gode grønn/blåtoner som blander seg fint sammen. Lenke til kommentar
Raggsokka Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Liker veldig goft det første bildet! Lenke til kommentar
Nikolai88 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Herlig bilde fra 3. August Liker veldig godt komposisjonen og hvordan skylaget (tåken?) legger seg langs fjellet. Naturlig tiltrekkene farger også! Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Takk for fine tilbakemeldinger. Substitute: Jeg har så langt kun brukt x100 på disse bildene. Grunnen til at jeg har skrevet opp iPhone under utstyr er at terskelen er lavere for å ta hverdagsbilder med mobilen. Kvaliteten kan ikke sammenliknes, likevel har jeg et par feiende flotte forstørrelser på veggene hjemme tatt nettopp med mobilen. Jeg ønsker å bli flinkere til å ta bilder av de små øyeblikkene, detaljer i hverdagen som man ikke nødvendigvis tenker så mye over, de gjør som oftest de fineste bildene. Nå har jeg hatt noen dager uten store naturopplevelser eller spesielle aktiviteter, og ser at kamera lett blir liggende i sekken. I slike perioder blir mobilkameraet ofte dratt frem i stedet. Det er nettopp det jeg må jobbe med, dytte vekk prestasjonsangsten og dokumentere de hverdagslige ting med kameraet også. Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 14. august - Utsikt fra Leirvassbu 15. august - Morgengry Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Flotte fjellbilder! Ser ut som du trives med X100, liker jobbingen med skarpt/ uskarpt, f.eks i portrettet hvor akkurat nok av miljøet er med. Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Flotte fjellbilder! Ser ut som du trives med X100, liker jobbingen med skarpt/ uskarpt, f.eks i portrettet hvor akkurat nok av miljøet er med. Takk, twoeyes! Jeg solgte nylig alt speilrefleksutstyret mitt til fordel for x100, og jeg stortrives med begrensingene, utfordringene og mulighetene det gir meg! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Flott dybde i 15 august bildet! Nydelig med lyset som kommer inn fra venstre også Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 15.8 var knallbra. Vurderte X100(S) før jeg gikk for mFT, men feiget ut. Kjekt å se at du trives med "begrensingene, utfordringene og mulighetene". Tøft. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Veldig flott bilde av vakker natur 3 august! Pent fokusvalg 15 august. Jeg liker det sammen med motlyset. Lenke til kommentar
Raggsokka Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Liker veldig godt lyset i morgengry, og synes du har valgt et fint perspektiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå