Morten A.R Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Augustfest 2013 - Morten A.R - 17mm (vidvinkel) Bruker: Morten A.R Deltagernivå: Pingle Tema: Bruker augustfesten til å bli bedre kjent med min nye følgesvenn, Canon EF17-40mm f4L USM (mitt første L-objektiv) Skal forøvrig forsøke å holde meg på 17mm og forhåpentligvis prøve meg på et par nye teknikker. Kommer til å ha litt fokus på sort-hvitt, men ønsker ikke at det skal være hovedtema. Kom gjerne med tips og kritikk, så skal jeg gjøre så godt jeg kan å ta det til meg og lære av det. Utstyr: Canon 5D mk2 + Canon 17-40mm f/4 + evt blits og diverse filtere. Endret 30. juli 2013 av Morten A.R Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Etter en 12 timers arbeidsdag på jobb ble det ikke mye tid til bilder, men jeg var heldig og fikk med meg denne solnedgangen bak fjellet 10minutter etter å ha gått ut døra Dag 1 by Morten Rødahl, on Flickr Endret 3. august 2013 av Morten A.R 5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg vil tro at et slikt skue er som balsam for sjelen etter 12 timer med jobb. Og kun 10 minutter unna da. Berre lekkert, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Dette var da virkelig snasent, liker godt den knausen med vegetasjon i forkant, som bryter opp symmetrien og skaper litt ekstra spenning. Lenke til kommentar
DasMeister Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Absolutt en av de beste bidragene i den første runden. Sitter bra i rammen. Fargene spraker. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det var veldig fint gjennomført. Fine farger og flott refleksjon. God eksponering og masse fine detaljer. Du har skapt fin dybde med blomstrene i forgrunnen. Teknisk bra bilde. Atmosfæren er bare magisk. Dette blir en bra måned :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Oi, for en himmel - flott speiling ble det også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Nydelig, som en ekplosjon av farger og lys! Endret 2. august 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Genialt, likte spesielt godt den mørke skyen sammen med den bakke toppen som på en måte deler bildet i 2. Det blir nesten blått mot rødt. Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Ser et par småting som jeg kunne ha rettet opp i, men det får bare være. Ingenting å utsette på modellen annet enn at hun kanskje kunne ha pusset nesen, men gjør det godt igjen med et godt ansiktsuttrykk. Dag 2 by Morten Rødahl, on Flickr Endret 2. august 2013 av Morten A.R Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Oi,Oi..den ble nærgående...kjempemorsomt bilde. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hahahaha. Flott skreppe. Kuer er visst i vinden for tiden. (er det kuglaskap?) Morsom fremstilling. Herlig detaljer på nesen. Er den farlig? Øynene ser helt ville ut. Gøyalt og lekent. Liker det. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Kult og nærgående bilde. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Liker hvordan nyskjerrigheten til kua er så stor at den har tredd seg gjennom småtrærne for å beskue den innpåslitne fotografen, med ett crazy-eye og et normalt. Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 (endret) I dag var været helt fantastisk crap, regn fra morgen til kveld. Ble innendørs og lysten på å gå ut og ta bilder var svært liten i motsettning til det å ligge på sofan og sløve. Derfor ble selvfølgelig det mest interessante motivet i huset, katta (i know, bilder av kjeledyr er kanskje ikke det mest interessante i verden). Men bilde viser veldig godt hvordan stemningen var i heimen i dag. Dag 3 by Morten Rødahl, on Flickr Endret 3. august 2013 av Morten A.R 2 Lenke til kommentar
DasMeister Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Har katt selv, så slike bilder har jeg både tatt og sett mange ganger før "live". Kuer er derimot noe vi utenfor landbruket sjeldent ser andre steder enn på middagsbordet, så bra fanget. Veldig kuaktig å stikke nesa borti. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 For et herlig kubilde! Umulig å la väre å smile når man ser på det. Godt komponert. Fargerne er kanskje litt unaturlige, men jeg liker det. Det passer til det "crazy" motivet. Liker kattbildet også. Fin stemning, teksturer og dusete fargetoner. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Veldig god komposisjon og fargetoener i det katte-bildet.... Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ville prøvd kattebildet horisontalt, selv om det er mye bra "negative space". Synes av og til er det best å ikke kutte ører/poter. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fargetoningen og -sammensetningen i kattebildet er en nytelse - og som Goranlol sier, så skulle jeg også sett at øre og pot var med. I alle fall øret. Det ville gitt enda mer ro i bildet og muligens formidlet enda bedre den "daffe stemningen i heimen" på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå