Toset Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hvordan får folk her stabil FPS på 99 i CS med GF2 MX? Jeg har Gf2 PRO, og får langt i fra stabil fps. Den ligger på 30-40 når det er mye sction, og øvre grense er satt til 71, som den bare når når ingenting skjer (f.eks når jeg ser opp i himmelen eller i en vegg) Jeg har DirectX 8.1, detonator 23.11 og Via 4in1 4.37a eller noe. Jeg hadde før stbil fps på 71(max), men etter jeg formaterte og fikk WinXP er alt gått til helvete! Noen som kan hjele meg? P.S. Jeg har bestilt ATI RADEON 8500, så det er egentlig ikke noe stort problem... P.P.S Jeg kjører Cs i 1024 oppløsning... det kan vel være at folk her kjører 800x600.... men jeg har uansett alltid kjørt 1024, så problemene beskrevet ovenfor gjeler uansett! _________________ AmdXP 1600+ :smile: Msi k7t pro2 Asus v7700 deluxe Geforce2 pro 64ddr 512mb ddr cl 2.0 40 GB Western Digital 7200 rpm Chieftec Dragon Midi-tower(sølv) 340W Creative SB Live! 5.1 Creative Soundworks 3500 Digital Dr. Therma [ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2002-02-17 15:00 ] Lenke til kommentar
Xaero Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 skru av vsync da... herregud Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg vet hva problemet er..... Driverne til GF kortet ditt!!! Jeg fikk ettersleng i Flashpoint, OG ACROSS 2 hakka på pc'en min...når jeg innstallerte de gamle driverne gikk alt fint igjen!!!! Skru av vsynd når du innsatllere de gamle driverne. hvis du ikke gjør det får du fra 60-70fps max! Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg satte max fps på 150, og har nå stabilt 99fps i CS. Med Daytona GF3 kortet :wink: Og - det kjører så og si perfekt i Return to Castle Wolfenstein oxo. For ikke snakke om i Quake 3 (500fps max til nå). Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Absolutt utav diskusjonen (eller jalfall litt..): Korleis stiller eg inn Max FPS (frames ikkje frags :razz:) i CS? kjører 71 heile tida, samma kva som skjer..) Eg har Palit Daytona GF3 Ti200 og må sei at dett er eit av det beste kjøpet eg har gjort! Ja, det er eit billig kort, ja du får berre driverar med, ja det er ein del som får problem, ja Topline er ikkje den beste webshopn. Men hallo? kortet mitt var svinbillig, leveringstida var litt lang (eit par veker), men eg fekk det før eg blei skikkelig sur. Kortet har virka heilt problemfritt frå første FPS, køyrer det nå 100% stabilt på 240/520. Kortet hadde ikkje den beste 2D'n, men fjerning av lavpassfilter ordna biffen (nå er 2D'n på høgde med jalfall ATI kort, nesten Matrox). Har endå ikkje prøvd TV-ut, men som Talisar sa: grayscale er pga. NTSC og PAL Ang. DVI kontakten, eg reagerte og på at det ikkje var DVI kontakt på.. Men det står ingenplass at det SKAL vera DVI kontakt på.. Vel.. det står på eska, men det er ei "gammal" GF3 eske som er brukt. (GF3 Ti200 frå Palit Daytona skal _ikkje_ ha DVI) Altialt ei bra kort syns eg, retta mot dei som kan/vil tweaka litt. (Og nei, eg er ikkje ansatt i Palit :wink:) Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Det høretes bedre ut. Nå har det gått akkurat 2 uker siden jeg bestilte kortet, så jeg burde kaskje få det snart. Men jeg tror du kan tweek'e memory opp til 530... Kjører du virkelig stabilt med 240core? Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg prøvde å kjøre det i 240 i core, det gikk ræva! Begynte å komme sånne fage splatter overalt på skjermen i windows, og nesten alle 3D spill låste seg etter 5-10 minutter. Så den skudde jeg fort ned igjen! Heller stabilt en 1000 FPS Men jeg får ikke den svartens TV utgangen til å fungere! Har koblet den tel TVen men får den ikke aktivert :sad: Noen som har fått det til? Joar G. e-mail [email protected] ICQ: 6520272 Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 01:02, Xoduz skrev:Kjører Win98SE, og får 99fps stabilt i CS (stilte max fps på 150 i config), og rundt 200-250 fps i Q3. Max fps jeg har fått på Q3 hittil er 500. 500 fps i quake3?? Da er det ikke timedemo du har kjørt... Du vet at du skal kjøre timedemo og stille maxfps=noen fps under timedemo'en??? Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 14:37, SolidBluR skrev:Det høretes bedre ut. Nå har det gått akkurat 2 uker siden jeg bestilte kortet, så jeg burde kaskje få det snart. Men jeg tror du kan tweek'e memory opp til 530...Kjører du virkelig stabilt med 240core? Ja, 100% stabilt Har original corekjølar på, men har planslipt den "pittelittegranna"+ endå "pittelitlare" sliping på sjølve coren, i tillegg har eg såklart brukt ASII. Har ikkje gidda å klokka memoryen så mykje enda pga. at ein tjenar så lite på dette.. Men eg har køyrd stabilt på 175/555... Lurer på å investera i ein crystalorb og eit tt memory kit og så voltmodda litt.. Snicker: Eg har ikkje prøvd TV-ut, men har du prøvd TV-tool e.l.? det ser ganske enkelt og greitt ut... Tilbake til inlegget mitt: Det var ikkje meininga å fornærma nokon altså, men eg trur neppe det er kortet sitt feil at noko går gale. Det må isåfall vera heila systemet som ikkje passar saman (som _enkelte_ SB Live! / Via kombinasjonar) Til slutt: fann ut korleis eg skulle få fleire fps i CS, stilte det til 170 men stangar nå i taket på 99fps? kvifor det?? Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Last ned nye drivere (De som står i signaturen min). Og til deg som lurer på om du skal kjøpe det fordi det er mange som sier det er feil på det: Kjøp det og hvis det ikke virker: 1. Send brev eller ring til Topline. 2. Få med deg TV2 Hjelper Deg og få igen pengene. 3. lei en lokal torpedo til og banke opp sjefen i Topline.no Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Last ned nye drivere (De som står i signaturen min). Og til deg som lurer på om du skal kjøpe det fordi det er mange som sier det er feil på det: Kjøp det og hvis det ikke virker: 1. Send brev eller ring til Topline. 2. Få med deg TV2 Hjelper Deg og få igen pengene. 3. lei en lokal torpedo til og banke opp sjefen i Topline.no Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hehe, dere som har 27.xx har dere husket å fjerne de gamle? D står jo som ett vedlegg til driverene at du bør fjerne de gamle hvis du ikke vil ha problemer http://www.meticx.tk Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 00:08, Jon A. Feet skrev:Last ned nye drivere (De som står i signaturen min).Og til deg som lurer på om du skal kjøpe det fordi det er mange som sier det er feil på det: Kjøp det og hvis det ikke virker:1. Send brev eller ring til Topline.2. Få med deg TV2 Hjelper Deg og få igen pengene.3. lei en lokal torpedo til og banke opp sjefen i Topline.no Tv2 Hjelper Deg?? Hvor? Når?? *glise rått* Muhahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå