Xaero Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 hei, jeg fikk meg et nytt geforce 3 ti200 for 1 uke siden, og jeg har ikke fått d til og virkere ordentlig enda.... jeg har ikke stabil 99 fps i counter-strike, noe som jeg hadde med mitt gf2mx. 5000p i 3dmark 2001 SE. medal of honour hakker værre... dårlig fps i quake, wolf, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... vet ikke om alle andre med samme kort har samme problem... jeg tar gjerne i mot tips som kan virke... men jeg anbefaller ikke andre nå til og kjøpe det kortet... problem fra dag 1... via 4in1 nyeste nvidia detonator GTU nvidia refreshrate fix Hardware: 1,2ghz amd athlon 512mb ram geforce 3 ti200 :sad: :sad: :sad: :sad: jeg får ikke kortet til og virke ordentlig! Lenke til kommentar
Washout_87th Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 hmmm hvilke Drivere? kjørt DXdiag?DX8.1? XP Win 98? jeg har samme kortet uten noe problemer Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Akkurat nuh kjører jeg mitt Daytona kort (128mb) stabilt på 240@511 (whee stabilt helt til det kræsjer i alle fall :smile: 5 timer så lang uten noenting hehe)... Har Detonators 21.83 (alt over funker ikke i det hele tatt :sad:), Via4-in-1 4.37b, bruker 4XAGP og Via AGP Turbo mode.. Kjører Win98SE, og får 99fps stabilt i CS (stilte max fps på 150 i config), og rundt 200-250 fps i Q3. Max fps jeg har fått på Q3 hittil er 500. Ved siste 3DMark2001 test fikk jeg 7021, mens i SE fikk jeg litt mindre, 6975. Men får som sagt ikke til å kjøre 3DMark skikkelig med noen drivere over 21.83 :sad: Og SiSoft Sandra sier at FastWrite ikke er Enabled...vetta søren jeg. BIOS sier Enabled, og NVMAX oxo. Lenke til kommentar
Xaero Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 hvor kan jeg laste ned 21.83 nå da? Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Heisann, dette lover ikke bra. Jeg har i hele dag lest om oppgitte brukere av daytona geforce 3 128MB DDR. Det skumle er at jeg for litt over en uke siden bestillte dette kortet. Den lave prisen og gode anmeldelsen gjorde meg litt forelsket. Men så får jeg høre dette!!? Den passer ikke bra i AGP-slot'en, folk har driverproblemer, spillene hakker med det, tv-out funker bare i grayscale (hos noen), DVI-utgang eller hva F... er ikke med, og det følger bare med kortet og en driver-cd. Er det noen i det hele tatt som er godt fornøyd med dette kortet? Er det også noen som bestillte det hos topline.no? Der bestilte nemlig jeg det. Mandag 04.02.02. Hos topline stod det at de ville sende ut kortene fra den datoen (04.) Så blir dette plutselig 09.02.02. Greit nok. Men de sier at det vil vanligvis ta 1-3 dager. Og nå sitter jeg her, 15.02.02 uten kort, bare en e-mail om at de har tatt imot min bestilling. Jeg vet at datoer må tas med en klype salt, men jeg skal på ett 6dagers dataparty på lørdag 16., og kunne tenke meg ett geforce 3 128MB DDR isteden for det jeg fikk med min 1,6Ghz 512MB RAM pc, ett geforce 2 MX 32MB RAM. Dessuten Xoduz, hva slgs pc her du? Jeg vil også ha 500fps...=) Lenke til kommentar
Xaero Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 jeg la også merke til t den ikke passer helt fint i agp sloten... kan dette ha noe med ytelsen og gjøre... at rett og slett kortet ikke sitter bra nok i ? Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 10:01, SolidBluR skrev:Heisann, dette lover ikke bra.Jeg har i hele dag lest om oppgitte brukere av daytona geforce 3 128MB DDR. Det skumle er at jeg for litt over en uke siden bestillte dette kortet. Den lave prisen og gode anmeldelsen gjorde meg litt forelsket. Men så får jeg høre dette!!?Den passer ikke bra i AGP-slot'en,folk har driverproblemer,spillene hakker med det,tv-out funker bare i grayscale (hos noen),DVI-utgang eller hva F... er ikke med, og det følger bare med kortet og en driver-cd.Er det noen i det hele tatt som er godt fornøyd med dette kortet? Er det også noen som bestillte det hos topline.no? Der bestilte nemlig jeg det. Mandag 04.02.02. Hos topline stod det at de ville sende ut kortene fra den datoen (04.) Så blir dette plutselig 09.02.02. Greit nok. Men de sier at det vil vanligvis ta 1-3 dager. Og nå sitter jeg her, 15.02.02 uten kort, bare en e-mail om at de har tatt imot min bestilling. Jeg vet at datoer må tas med en klype salt, men jeg skal på ett 6dagers dataparty på lørdag 16., og kunne tenke meg ett geforce 3 128MB DDR isteden for det jeg fikk med min 1,6Ghz 512MB RAM pc, ett geforce 2 MX 32MB RAM.Dessuten Xoduz, hva slgs pc her du?Jeg vil også ha 500fps...=) Hva skal du 'a med DVI utgang? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har en P4 1.7ghz (ikke northwood, men bruker socket 478) med 256mb DDR RAM. Er godt fornøyd med ytelsen jeg. 7021 er høyeste 3DMark score jeg har fått med det til nå (på default benchmark, selvsagt) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Kjører Palit Daytona GF3 TI 200 64MB med 23.11. Har en helvetes tendens til å fryse. Ca en gang daglig noen ganger oftere. 3dMark 2001 SE: 6734 Ikke noe å klage på utover det. (3Dmark'en var ikke klaging. Er meget fornøyd, null overklokking) Lenke til kommentar
bidz Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Kjører Palit Daytona GeForce 3 Ti200 64MB selv, dønn stabilt på 245/537 (har en 80mm vifte som blåser luft rett på det, ellers kjørte det helt fint på 240/526 uten viften). Ingen problemer! hadde noen problemer med 21.xx og 23.xx driverne, men det har ingenting med kortet og gjøre, var en bug i nvidia sine drivere. kjører nå med 27.42 driverne, og alt funker glimmers.. 3DMark 2001 SE score (Default benchmark): 8456, på en Athlon XP 1700+@1650MHz (150MHz FSB). betalte tross alt ikke mere enn 1790,- for dette kortet, kjempefornøyd!. Lenke til kommentar
NORMAD Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Har prøvd så mange drivere til GF3 Ti200 128 og ingen fungere som det skal den som følger med fungerer men ikke helt for rare tegn på skjermen av og til kan noen hjempe meg jeg har prøvd så mye avistallert og installert drivere til og med brukt detonator distroyer hver gang jeg har høyre driver enn 21.83 for jeg ikke 3DMark2001SE til å vise forbilde før testen og spill er det ikke mulig å spille ser ingenting!!!! hva er problemet kan noen hjelpe?? AMD800@950 Abit KT7A-raid 30GB 320Mb RAM Daytona GF3 200Ti 128 Win98 + Hei har nettopp fått GF3 ti200 128 Mb har problemer med å få en driver som fungere riktig setter jeg opp oppløsning i Win98 så oppdateres skjermen fra tid til tid jævlig irriterende! Har oppgradert den til 233@510,67 får 5442 i 3DMark2001 og bruker NV driver 21.83 får ikke den mye driveren NV23.11 til å fungere skjermen blir helt svar når jeg prøver å spille noen spill og test i 3dmark2001 går til helvete! oppdaterte 4in1 kan noen hjelpe meg med en løsning? på forhånd TAKK!! Lenke til kommentar
Washout_87th Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Normad prøv 220@500 i klokking vi har samme mobo jeg har bare litt større prosessor :wink:...går jeg over den klokkinga så blir det MESS...nytter jo ikke å kjøre klokkinga i taket...å tydeligvis så er det forskjell på Palit Daytona GF3 Ti 200 64MB og 128 mb såvidt jeg ser.. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 1.Den passer ikke bra i AGP-slot'en, Alt kan tilpasses med litt fikling:) 2. folk har driverproblemer, Det er vel egentlig folks problem selv? Det finnes bokstaveligtalt 100vis av detonator drivere, man må da regne med å måtte lete litt etter en som passer 3. spillene hakker med det, Det var dette med å bruke riktig driver (ikke bare til skjermkort, men også via chipsettet), og tweake kortet litt 4. tv-out funker bare i grayscale (hos noen), Typisk dritt tv som ikke støtter både ntsc og pal også kjører folk gjerne ntsc ut på pal inngang, eller noe sånt:) Kan også ha noe å si med om man kjører rgb på svhsen osvosv (orker ikke drive å forklare dette her) men jeg kan få min tv ut både i grått og farger alt ettersom jeg stiller jeg. 5. DVI-utgang eller hva F... er ikke med, Og hvem normal bruker trenger DVI-utgang? Har man så god råd kjøper man et dyrere kort uansett:) 6. og det følger bare med kortet og en driver-cd. Og hva mer enn driver cd trenger man? Egentlig trenger man ikke driver cd i det hele tatt, kortet holder mer enn lenge nok. Alt i alt virker dette som et kort rettet mot de som kan litt mer og kan fikler litt med settings og drivere. Slutt å klag.) Jeg kjenner mange som har kjøpt kortet og ikke har noen problemer med det. Og.. en ting jeg har lært er å ALDRI STOLE PÅ ANDRE når det gjelder anbefalinger av hardware. Det er såpass forskjellig i forskjellige konfigurasjone at man ikke kan stole helt på det. Nå Løp og kjøp:) Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Først og fremst så er bedriften som selger disse korta det største * beeeeeep *. Hvilken normal bedrift lyger til kunden i 2 mnd og så får fingern ut av reeeva og endelig sender kortet. Når man først får kortet så har folk problem i haugevis, mitt problem bestod basicly at jeg ikke kunne kjøre noe som brukte 3d ytelse, dette inkludere winxp. Oooh jah så mye grafikk win xp krevde førte til uendelig mange halt's. Dette er bare forsmaken på alle probleme, til slutt fant jeg feilen, jo det var konflikter mellom rambrikkene på skjermkortet mitt og hovedkortet. eeerhm, gjorde det enkelt og solgte kortet jeg. Jeg sier bare en ting, hold dere unna dette kortet og bedriften som selger dem ! Lenke til kommentar
NORMAD Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 AGP apperture size..prøv 64 eller 128 Lenke til kommentar
Xaero Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 har alt av nyeste drivere tweaka så mye som d er mulig men d hjelper jo ikke Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Syns dette er litt rart med alle disse feilene.. mitt kort funka fint helt uten problemer fra første sekund, har aldri hengt seg eller noe på de nesten 3 mnd jeg har hatt det.. Har Palit Daytona 64 mb ddr @235/535 Får 6407 3Dmarks i 2001 se Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Dere må skjønna at jeg ikke har klaget enda. Jeg bare sier det andre har sagt. Jeg har ikke fått kortet engang. Så jeg er bare bekymret...:/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Glad jeg valgte radeon8500 i stedet for noe Daytona dritt . Suser med over 9500 i 3dmark2001 og jeg har ikke hørt om at folk med ti200 som slår meg. Hvorfor ikke kjøpe noe kvalitet som ATI? Ingen hørte på meg ettersom de første anmeldsene var dårlige. Men Ati reiste seg og nå knuser det alle GF3 kort. Og ikke nevn gf4 , det er et halvt år nyere. Men det skulle ikke forundre meg at RV250 eller RV300 skal knuse GF4 også. Lenge leve ATI. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 man får det mn betaler for når du først har overlevd tiden topline bruker for å få ut fingern å sende kortet viser det seg at ----------------------------------------------------- tv ut er greyscale kortet lagger verre i medal of honor og wolfenstein passer ikke orntlig inn i agp porten du kanke briefe hvis du sier at det er et palito daytona nesten alle som har dette kortet har problemer med det en kammerat av meg har det kortet det er litt gøy at jeg har høyere frames en han i cs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå