RandiA Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Aamodt bro - tror man blir svimmel av å gå over denne....du har en hang til det psykedeliske, tomsi Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Takk. I og med at bildet er s/h, så synes ikke bærestolpene så godt heller; noe som forsterker det svevende inntrykket. Jepp, det er en kjent inskripsjon Kult. har ikke lagt merke til dette før. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Mange flotte brobilder siden sist. Bra du la inn alle de flotte bildene i spoiler den 18. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Aamodt bro - tror man blir svimmel av å gå over denne....du har en hang til det psykedeliske, tomsi Du blir bare svimmel hvis det kommer et par-tre joggere over samtidig Kult. har ikke lagt merke til dette før. Den er på høyre stolpe i hver ende av bruen. Mange flotte brobilder siden sist. Bra du la inn alle de flotte bildene i spoiler den 18. Takk. Det kommer en oppsummering til i løpet av uken. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Fra Nydalen Dato: 25.08.2013Utstyr: Panasonic G3 + 45-150mm @ 1/400s; f/6,3; 72mm; ISO 160Format: 4:5 En av de mer kjedelige bruene over Akerselva. Her blir den "reddet" av en foss i bakgrunnen og en vindeltrapp. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Synes det ble veldig stemningsfullt - fint at det var så mørkt, med det lyse feltet midt på...går ut i fra det var dag med sol, fin lysvirkning i bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Synes det ble veldig stemningsfullt - fint at det var så mørkt, med det lyse feltet midt på...går ut i fra det var dag med sol, fin lysvirkning i bildet. Takk. Ja her er det sterk ettermiddagssol. Fy-fy i følge enkelte fotografer. Noe jeg forøvrig er sterkt uenig i Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Synes du var veldig heldig med å ha sollys inn her ja...ble mye liv i bildet. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Her passet de store kontrastene veldig bra, særlig i s/h. Spiraltrappen var et fint element, og rennende vann er jo aldri galt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Her passet de store kontrastene veldig bra, særlig i s/h. Spiraltrappen var et fint element, og rennende vann er jo aldri galt. Takk. Jeg er enig med Mae West "Too much of a a good thing can be wonderful". Selv om hun nok tenkte på noe helt annet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Sandvika mest berømte bro Dato: 29.08.2013Utstyr: Panasonic G3 + PZ14-42mm @ 1/125s; f/7,1; 17mm; ISO 160Format: 5:7 Grunnet byfestival, så har noen hengt opp fargerike bannere på alle broene. Akkurat denne kunne de ha hoppet over ... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Meget bra! Godt det er s/h så bannerne ikke er så tydelige. Jeg synes for øvrig det er pent med mørk skygge og sollys på bilder som disse. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Imponerende hvor mange broer du finner...tror ikke jeg kunne finne så mange her nei, men hvem vet...måtte vel kanskje ta frem bilen da til fordel for sykkelen. Veldig mørkt og mystisk under den der - trollet bor nok under. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Sikkert et dumt spørsmål. Men hvorfor er den brua så berømt? Men den gjorde seg med litt pynt på, og var forsåvidt pen og pyntelig sånn ellers og. Som Fru RandiA kommenterte; idet er mponerende at du klarer å lokalisere det som må være samtlige bruer i Sandvika og omegn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Sikkert et dumt spørsmål. Men hvorfor er den brua så berømt? På grunn av denne fyren Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Meget bra! Godt det er s/h så bannerne ikke er så tydelige.Takk. Bannerene hører ikke hjemme her; jeg legger ut fargeversjonen på flickr sneere i kveld. Tror de fleste er enig med meg da Jeg synes for øvrig det er pent med mørk skygge og sollys på bilder som disse.Godt å høre at jeg ikke er alene om det. Imponerende hvor mange broer du finner...tror ikke jeg kunne finne så mange her nei, men hvem vet...måtte vel kanskje ta frem bilen da til fordel for sykkelen. Veldig mørkt og mystisk under den der - trollet bor nok under.Takk. Du finner nok mange bruer du også, nårdu begynner å lete. Og det ser nok mer mystisk ut enn det det er. Dårlig med troll er det også. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Fra Nydalen Dato: 25.08.2013 Utstyr: Panasonic G3 + 45-150mm @ 1/400s; f/6,3; 72mm; ISO 160 Format: 4:5 En av de mer kjedelige bruene over Akerselva. Her blir den "reddet" av en foss i bakgrunnen og en vindeltrapp. vakker bro Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Men den gjorde seg med litt pynt på, og var forsåvidt pen og pyntelig sånn ellers og.Jeg er ikke sikker på om du er enig når du ser fargeversjonen Som Fru RandiA kommenterte; idet er mponerende at du klarer å lokalisere det som må være samtlige bruer i Sandvika og omegnDet er mange fler bruer i nærområdet. Men det er ikke så mange interessante igjen. Jeg kan vel tenke meg 2-3 stykker som er verdt å spandere noen piksler på. Endret 29. august 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Oi...Monet har vært der, det var interessant...fint maleri han laget fra stedet også. (Bra du la ut linken tomsi - visste ikke det der, men liker godt Claude Monet...) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 vakker bro Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå