Bruker-88036 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Likte det siste godt. Skal nok kikke litt nærmere på tråden din etterhvert. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Dette ble et langt mer spennende prosjekt enn jeg hadde trodd. Jeg elsker broer. Sommarøybroa er veldig flott. Din første komposisjon var et fint utsnitt. Fin kontrast og flott med den mørke trollske fjellskogen i bakgrunnen. Spoileren var også fin her er det flott dybde og fine farger. Tromsøbrua er også flott. Her går vi nesten aldri under fordi det er så mye strøm og vi har bare noen få meter klaring på hver side. Stilig med ishavskatedralen mellom pilarene. Her var spoileren også tøff. Veien leder på en måte mot katedralen. Ser faktisk ut som den ligger midt på veien. Stilig. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Den siste der var kul! Harde og symmetriske søyler, flott og overraskende avbrutt av ishasvkatedralen, artig :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Du verden så mange flotte bruer som finnes i Norge også da.... Det gjør det. Og jeg kommer til å dekke kun en brøkdel av de. Jeg kommer nok til dekke en en stygge bruer også; håper jeg. Likte det siste godt. Skal nok kikke litt nærmere på tråden din etterhvert. Takk. Ta det når du har tid - denne tråden stikker ingensteds. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Dette ble et langt mer spennende prosjekt enn jeg hadde trodd. Jeg elsker broer. Sommarøybroa er veldig flott. Din første komposisjon var et fint utsnitt. Fin kontrast og flott med den mørke trollske fjellskogen i bakgrunnen. Spoileren var også fin her er det flott dybde og fine farger. Takk; jeg synes utviklingen går i riktig retning selv også. Tviler på at jeg rekker over noe annet enn broer i denne festen ... Tromsøbrua er også flott. Her går vi nesten aldri under fordi det er så mye strøm og vi har bare noen få meter klaring på hver side. Stilig med ishavskatedralen mellom pilarene. Her var spoileren også tøff. Veien leder på en måte mot katedralen. Ser faktisk ut som den ligger midt på veien. Stilig. Takk igjen. Jeg tviler ikke på at dere velger å gå rundt; jeg så at strømmen var stri. Trangt er det også. Den siste der var kul! Harde og symmetriske søyler, flott og overraskende avbrutt av ishasvkatedralen, artig :-) Takk. Syntes jeg måtte prøve å få til en annen vri på dette motivet enn det som er vanlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 På tur over Sommarøybroa Dato: 10.08.2013 Utstyr: Panasonic G3 + 45-150mm f/4-5.6 @ 1/1600s; f/5,5; 140mm; ISO 160 Format: 4:5 Det er populært å gå tur over Sommarøybroa. I hvertfall når været samarbeider. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Oi, det så ut til å være en luftig tur....mennesket ble veldig lite i den store settingen. (Tror du begynner å ha nok til en fin fotobok nå, på det prosjektet) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Igjen flotte brbilder, det siste må jeg innrømme jeg måtte se på en stund før jeg helt forsto hva det. Jeg leste i lokalavisa her (Μακεδονία) sist søndag at Turkisk Airlines har utlyst en fotokonkurranse kalt:'Bridges and People' (flere opplysninger på http://competition.skylife.com/en/default.aspx#.UgqDypL0F8E),med ganske rause premier (1. premie reiser med Turkish Airlines for 15.000 $). Kanskje noe for deg eller andre Akamister? Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Trømsøbrua var veldig stilig.Fine kontraster,mektig. Sommarøybrua var også meget bra,godt komponert med fotgjengeren, liker fjellene og skyene, ser ut som brua er veldig høy,som hun spaserer i skyene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Igjen flotte brbilder, det siste må jeg innrømme jeg måtte se på en stund før jeg helt forsto hva det. Takk. Ja hun er litt oppe i skyene Jeg leste i lokalavisa her (Μακεδονία) sist søndag at Turkisk Airlines har utlyst en fotokonkurranse kalt:'Bridges and People' (flere opplysninger på http://competition.s...px#.UgqDypL0F8E),med ganske rause premier (1. premie reiser med Turkish Airlines for 15.000 $). Kanskje noe for deg eller andre Akamister? Absolutt noe å tenke på. Trømsøbrua var veldig stilig.Fine kontraster,mektig. Sommarøybrua var også meget bra,godt komponert med fotgjengeren, liker fjellene og skyene, ser ut som brua er veldig høy,som hun spaserer i skyene. Takk. Hyggelig at du liker bildene. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Veldig gode komposisjoner på de nyeste bildene og. Helt knall den siste, med damen som prikken over i`en. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Oi, det så ut til å være en luftig tur....mennesket ble veldig lite i den store settingen. (Tror du begynner å ha nok til en fin fotobok nå, på det prosjektet) Takk. Det kan fort bli en bok av dette, ja Veldig gode komposisjoner på de nyeste bildene og. Helt knall den siste, med damen som prikken over i`en. Takk. Tror nok at bildet hadde blitt rimelig kjedelig uten damen ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Under Kvalsøybroa Dato: 07.08.2013 Utstyr: Olympus E-30 + 14-54mm f/2-3.5 @ 1/125s; f/7,1; 14mm; ISO 400 Format: 7:6 Visstnok et et poetisk sitat på samisk. Desverre delvis tagget over i bunn. Endret 14. august 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Original vinkling igjen - og det språket har jeg ikke hørt om.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Original vinkling igjen - og det språket har jeg ikke hørt om.... Har du ikke hørt om "smaisk"? Ikke jeg heller, så jeg fikset skrivefeilen istedet ... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det var veldig spennende under Kvalsøybroa. Herlig komposisjon med så mye detaljer på venstre side og bare luft på andre siden. God kontrast og fin dybde. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Liker godt bildet av personen på tur over broen, funker fint. Masse harde og rette linjer. Fine kontraster mellom de lyse og lette skyene og de mørke og tunge fjellene. Savner på en måte litt mer kontrast i midten av bildet? Og kanskje en bitteliten økning i eksponeringen rund baut? Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 På tur over Sommarøybroa, synes jeg er helt rått. Her synes jeg komposisjonen sitter som et skudd. Mange geometriske former i bildet og dama plassert på akkurat rett plass. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Kan jeg spørre hvorfor du velger denne i sort -hvitt ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Det var veldig spennende under Kvalsøybroa. Herlig komposisjon med så mye detaljer på venstre side og bare luft på andre siden. God kontrast og fin dybde. Takk. Jeg syntes den trengte den luften på høyre side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå