Gå til innhold

Augustfest 2013 - tomsi42 - Prosjekt transport-konstruksjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaterlandbrua? Ble i alle fall stilig! Masse detaljer og fin kontrast.

Vaterlandbrua it is :)

Fra Sandvika: Den var ekstra flott...store dimensjoner - når man ser personen nede til høyre. Fine linjer.

Takk - den brua kommer du å se mer av ;)

Interresang fest og flotte bilder.

Takk. Hyggelig at bildene faller i smak.

Lenke til kommentar

Spennende tema du har valgt. Gleder meg til å fölge med.

Flotte kurver og lys i det förste. Litt rotete, men ikke så det ödelegger stemningen.

Bilde 2 er også godt komponert. Liker at det er "tungt" og massivt samtidlig som det har mye luft og rom.

Bilde 3 er herligt rotete. Masser å se på og fine teksturer og etterbehandling.

Lenke til kommentar

Spennende tema du har valgt. Gleder meg til å fölge med.

Flotte kurver og lys i det förste. Litt rotete, men ikke så det ödelegger stemningen.

Bilde 2 er også godt komponert. Liker at det er "tungt" og massivt samtidlig som det har mye luft og rom.

Bilde 3 er herligt rotete. Masser å se på og fine teksturer og etterbehandling.

Flotte detaljer på bilde 3 og du er bare en mester med S/H.

Takk for kommentarene.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal pirke på noe så ville jeg kanskje ventet til personen i bildet hadde kommet mellom de to store søylene til høyre.

Jeg har lagt en utgave i spoiler-tags som har personen mellom søylene - vet ikke om det ble noe bedre; ulempen er er at han går litt for i ett med stolpen bak.

9432320074_21befdc7a5_z.jpg

Lenke til kommentar

Fint bilde fra Sandvika.

Fint lys og fin dybde. Flott detalj med refleksjonen i vannet. Bildet har mer detaljer etter hvert som man ser litt nærmere på det. Personlig så kunne jeg tenkt meg at du hadde fremhevet den flotte strukturen i betongen en tanke, men hei, dette er flott arbeid, bra sett.

Lenke til kommentar

Det siste bildet ditt synes jeg ble bare flott. Veldig fin symmetri med gode linjer og akkurat passe krusninger i vannet til å skape litt liv. Du leverer inspirerende s/h!

Takk.

Fint bilde fra Sandvika.

Fint lys og fin dybde. Flott detalj med refleksjonen i vannet. Bildet har mer detaljer etter hvert som man ser litt nærmere på det. Personlig så kunne jeg tenkt meg at du hadde fremhevet den flotte strukturen i betongen en tanke, men hei, dette er flott arbeid, bra sett.

Takk. Det kan sikkert gjøres noe med betong-strukturen; det kan jeg se på litt senere ut i festen.

Lenke til kommentar

Fra Sandvika

9442904405_2c1166ac9c_z.jpg

Dato: 05.08.2013

Utstyr: E-PM1 + m.ZD 17mm f/1.8 @ 1/80s; f/5,6; ISO 200

Format: 7:6

Rett nedenfor Hamangtunnelen finner vi en sliten bru med en veldig sliten port.

Fargebilde av broen i spoiler.

9445881842_860b2e629c_z.jpg

Det er mulig jeg kommer med en s/h utgave av denne senere.

Endret av tomsi42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fin fest så langt. Liker best sitt siste bidrag. S/H ble bedre enn i farger.

Takk. Vil nok gi lyset litt av skylden for at det ikke er mer smell i fargeversjonen.

Mye fine brokonstruksjoner i Sandag, likte særlig godt det fra 2. mai. Underlig med så lite mennesker med vaterland, her pleier det da å kry?

Takk. Det at det er relativt lite folk kan ha noe med at det er sent på kvelden og markedet er over for dagen. Samtidig som jeg ventet til det ikke var så mange folk i bilderuten.

Dimensjoner og høyde på det nest-siste der, - og småkoselig det siste - gjorde seg med diagonal-linjen i bildet :yes:

Takk. Jernbanebroa i Sandvika er rimelig stor, ja.

Jeg likte helt klart det siste bildet du har på flickr i BW best. Fin dybde og god komposisjon. Kontrasten har du kontroll på i alle bildene dine.

Takk - den kommer nok som dagens bilde da jeg 1) ikke regner med tid tid å forevige en ny bru i dag, og 2) Jeg liker også s/h utgaven godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...