Lykketrolling Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 @TS: Hvilken datamaskin har du forresten? Tror det er vanskelig å få en stasjonær PC inn på rommet på sykehuset, så er det en laptop? Specs? Eller iPad? Mange bra spill der, blandt annet KotOR. Lenke til kommentar
KiX Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 @TS: Hvilken datamaskin har du forresten? Tror det er vanskelig å få en stasjonær PC inn på rommet på sykehuset, så er det en laptop? Specs? Eller iPad? Mange bra spill der, blandt annet KotOR. Ble hjemsendt dagen etterpå grunnet at jeg var veldig oppegående Men sitter på et godt system, så kan nokk kjøre alt på markedet i dag uten noen store problemer. (info om pc-en min ligger under utstyr på profilen min) Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg vil også anbefale Mass Effect veldig godt. Har faktisk bare rundet nr 2 og 3 da. Men holder på med eneren nå. Kan også VARMT anbefale Dragon age: Origins. Et av de beder spill i nyere tid etter min mening, Lenke til kommentar
KiX Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Er stor fan av Bioware, så har gjennomført både Mass Effect trillogien og Dragon Age spillene flere ganger La oss oppsummere spillene som er listet Witcher 2 Total War Fallout new Vegas Guild Wars 2 Civilization V Dota 2 League of Legends Spiller Starcraft II Torchlight II Spiller Far Cry 3 Gjennomført The Sims 3 GTA IV Gjennomført Orcs Must Die 2 Hearts of Iron 3 Burnout Paradise Kings Bounty: The Legend Dragon Age Origins/2 Gjennomført Killing Floor Star Wars Kotor/II Tropico 3/4 Stalker-serien Max Payne serien Gjennomført Football Manager Commander: Europe at war Fifa Baldur's Gate II Crusader Kings II Mass Effect trillogien Gjennomført Surgeon Simulator Elder Scrolls spillene. Har bare gjennomført Oblivion og Skyrim. Skyrim Gjennomført med Dawnguard og Dragonborn Ser ut som jeg har mye å velge mellom, så får se hva det blir til. Takker igjen for alle forslagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå