Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun kalte meg "alkis" og sa opp kontakten.

Anbefalte innlegg

Hei. For noen dager siden så snakket jeg i telefon med en kvinnelig venn. Jeg er alkoholiker og har vært innlagt på sykehus og fått behandling for det flere ganger, blandt annet ved hjelp av Antabus som jeg nå tar 3 ganger i uka.

Hun ringte meg for noen dager siden, men det ble en veldig kort samtale. For et par måneder siden så sa hun at hun aldri mer ville ha med meg å gjøre dersom jeg drakk igjen.

Tilbake til telefonsamtalen: Hun spurte hva jeg hadde gjort den siste tida.

Jeg var ærlig og sa det som det var, at jeg hadde falt fra brygga og ned i vannet dagen før.

Jeg var ikke full og hadde ikke drukket da jeg falt i vannet, men det tror hun tydeligvis at jeg har gjort. Så hun tolket det som at jeg hadde vært på fylla igjen.

Før jeg fikk forklart meg så kalte hun meg "alkis" og la på telefonen. Har prøvd å kontakte henne, men hun tar ikke telefonen og svarer ikke på meldinger.

Hva skal jeg gjøre med dette her? Egentlig vil jeg bare glemme henne når hun behandler meg på en slik måte! Men det føles jo litt trist også.

Kan tillegges at vi ikke er eller har vært et par, bare gode venner. Trodde jeg da...? Anonym poster: 06584bd124fd0936dc117e274b90520f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...