Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lett MC-lapp pris

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er ei jente på 15 år, jeg har veldig lyst til å kjøre opp til Lett MC neste år.

Jeg har prøvd å sjekke prisene på de forsjkellige kjøreskolene i mitt omeråde (Bor midt i Trondheim) men forstår ikke så mye av det som står, innenfor de forskjellige klassene. SÅ da lurer jeg bare på om noen vet sånn ca hva det koster å ta det i 2013?

På alle de andre forumene jeg var på fant jeg bare fra 2006 og 2007 :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tok den i 2011 kom det på 16 lapper på østlandet, inkludert en stryk. Har venner som tok den samtidig som meg og stod på første og betalte opp mot 30. Kjørelæreren min på klasse B, i stavanger, sa at han hadde ekstremt få elever som kom under 40 lapper på A1.

Lenke til kommentar

De fleste over 40.000,- for A1? I helv.... En i familien tok A1 for 3 år siden. Totalt 25.000,- med alt. Da øvelseskjørte vi en god del.

En bekjent tok A1 for 2 år siden for 20-21.000,- men denne slapp veldig lett unna, var ikke klar for veien i mine øyne.

Vil tro prisene varierer en del fra sted til sted. Har du en voksen og erfaren MCist som kan øvelseskjøre med deg? Min anbefaling er (om mulig) å ta kjøretimer parallelt med at du øvelseskjører. Da kan kjørelærer tipse på hva det bør øves på. Unødvendig å bruke masse peng på kjøretimer for å lære deg bakkestart/kløtsjbruk, f.eks :-)

Lykke til, og grattis med valget å ta "skikkelig" lapp i ung alder. Det tjener du på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...