AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei. Lurte på om det var mulig å bytte kjønn, altså fra mann til dame. Vet det går ann for damer å få seg penis, men går det ann andre veien og? Anonym poster: 3e76c810fd095fe9cbd0777b7a4f554f Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 http://lmgtfy.com/?q=male+to+female+sexchange Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det er langt vanligere med kjønnsoperasjon fra mann til kvinne, enn fra kvinne til mann. Så ja, det du spør om er fullt mulig, og det vanligste. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Betyr dette at man risikerer å ha sex med en mann når man går til sengs med en kvinne? Anonym poster: 3e76c810fd095fe9cbd0777b7a4f554f Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Har ikke forstått det slik at dette vil "virke"... du må altså si farvell til orgasmer... det er litt å tenke over tipper jeg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg så en dokumentar om en slik person en gang. "Hun" kunne ikke bruke sin vagina, da den var blitt altfor trang. Og flere andre grunner. Jeg husker ikke detaljer, men jeg tror "hun" angret seg. Jeg vet ikke hvor vanlig med slike problemer. Anonym poster: 429a59944e7812ca4af9bb8d326bfaea Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Grunnen til at jeg spør er ikke pga jeg vil bli kvinne selv, men jeg møtte en kvinne på en fest, og hun var ekstremlig manlig, til tross for at hun hadde vagina. Kan det være at det faktisk var en mann som har gjennomgått kjønnsbytte? Hadde unormal mørk stemme, og kort hår som en mann, og generelle trekk i fjeset som minte om en mann.... vi hadde sex, burde jeg være bekymret?? Anonym poster: 4b60d3ffac344c09591b971abcae1065 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Grunnen til at jeg spør er ikke pga jeg vil bli kvinne selv, men jeg møtte en kvinne på en fest, og hun var ekstremlig manlig, til tross for at hun hadde vagina. Kan det være at det faktisk var en mann som har gjennomgått kjønnsbytte? Hadde unormal mørk stemme, og kort hår som en mann, og generelle trekk i fjeset som minte om en mann.... vi hadde sex, burde jeg være bekymret?? Anonym poster: 4b60d3ffac344c09591b971abcae1065 Er det noe å väre bekymret over? Tror ikke at du dör akkurat...Men jeg skjönner at det kan väre ekkelt å ha hatt sex med en tidligere mann dersom du er hetero. Uansett så kommer du aldri til å få vite svaret ved å spörre på et forum. Vil du ha svaret så må du spörre personen du hadde sex med. Anonym poster: 7f4e5d1991ae0db8817f877ac952eb69 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Grunnen til at jeg spør er ikke pga jeg vil bli kvinne selv, men jeg møtte en kvinne på en fest, og hun var ekstremlig manlig, til tross for at hun hadde vagina. Kan det være at det faktisk var en mann som har gjennomgått kjønnsbytte? Hadde unormal mørk stemme, og kort hår som en mann, og generelle trekk i fjeset som minte om en mann.... vi hadde sex, burde jeg være bekymret?? Anonym poster: 4b60d3ffac344c09591b971abcae1065 Hmm.. Hvorfor har du og TS forskjellig AnonymPoster-id? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Hmm.. Hvorfor har du og TS forskjellig AnonymPoster-id? Det må du ikke spørre meg om. Jeg aner ikke.. Anonym poster: 4b60d3ffac344c09591b971abcae1065 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Hmm.. Hvorfor har du og TS forskjellig AnonymPoster-id? Ser tittelen har blitt endret, da blir også id'n til brukerene endret. Så, det er antagelig TS som skriver Når det gjelder problemstillingen, så har nok ikke TS noe å være redd for, er jo ikke sånn at man blir/er homofil av å ha hatt sex med noen som har foretatt kjønnsbytte, ikke er kjønnsbyttet smittsomt heller. Men, sjansene er helt minimal for at det faktisk er noen som har tatt det. Endret 29. juli 2013 av aklla Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Under finner du en video av en kjønnskifteoperasjon. Som du ser et stykke ut i filmen, tas penishodet i bruk for å lage en klitoris, så det burde være fullt mulig å få orgasme. Pungen brukes også til å lage kjønnslepper, så hvis OP gikk dypt inn har ballene vært i kontakt, og han er nå per def homo. https://www.youtube.com/watch?v=Y1vKT4JEcDc Endret 29. juli 2013 av Han Far 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ved et kjønnsbytte gjøres hovedsaklig to ting. Hormonelle medisiner. Dette gjør at kroppen begynner å produsere maskuline eller feminine trekk. Skjeggstubber eller pupper, rett og slett. Kirurgisk operasjon. Her går man inn og "retter" på kjønnsorganet, så godt som man kan. En som er født mann, vil aldri kunne få en "ekte vagina", og det samme gjelder kvinner for penis. Med mindre det har skjedd et fremskritt jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Transpersoner som er født med et mannsuttrykk (født som gutt), vil kunne opereres til å få et kvinnelig kjønnsutseende. Det vil ofte være vanskelig å se forskjell på en kirurgisk skapt vagina og en person som er født med vagina. Even til å få orgasme er intakt etter kjønnsbekreftende kirurgi, men den er som regel endret. Kvinnelige transpersoner som skal endres til å få et mannslig kjønnsuttrykk får sjelden en penis som likner helt på en penis man er født med. Det er ulike kirurgiske måte å konstruere en penis på, ingen av dem er spesielt gode. Det er i særdeleshet urinrøret som er komplsert å få til på et god nok måte. I tillegg til kjønnsendrende operasjon skal pasienten bruke hormoner. Det må de fortsette med resten av livet. Transpersoner skal også ha langvarig oppfølging av psykolog, både før, under og etter behandlingen. Noen transpersoner ønsker ikke kirurgisk inngrep, men er fornøyd med hormonell behandling. Noen vil heller ikke ha hormonell behandling, men lever med det kjønnsuttrykket de er født med. Atter andre veksler mellom kjønnsuttrykk, og mener seg å være både mann og kvinne samtidig. Den mest kjente av denne kategorien i Norge er Esben Ester Pirelli Benestad. Her er en interessant blogg om Luca som var født kvinne, men som endret deler av kjønnsutrykket sitt til å bli mann. Han har blant annet ikke operert vekk vagina og indre kjønnsorgan, og jeg har heller ikke forstått det slik at han har planer om det. http://bestmedbart.no/ Ellers blandes det i denne tråden sammen det å være trans og være homo. Det er to ulike greier. Og man blir ikke homo av å ligge med en kvinne som en gang var født med et mannlig kjønnsuttrykk. Men det kan være god sex for det. Eller dårlig - alt etter som. Noen kvinner er mer maskline enn andre, på samme måte som noen menn er mer feminine enn andre. Det betyr ikke at de nødvenigvis er transpersoner eller homofile . Homo er å blir forelsket i og tiltrekt av personer med samme kjønn som seg selv, det smitter ikke og er ikke farlig - men en normalvariant av menneskelig væremåte. Noen er homo hele livet, noe skifter litt frem og tilbake; de er bifile. Og noe er heterofile. Sånn er det bare og det er bra at det er variasjon på dette området som alle andre områder av tilværelsen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå