AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei. håper på litt hjelp her. jeg og typen har vært sammen i snart tre år og har i denne tiden hatt et lite problem, som jeg også hadde med tideligere kjærester. Uansett hvor våt jeg blir før samleie og hvor mye oppvarming vi har så blir jeg utroolig "øm" i skjeden etter samleie. Noen ganger hovent. Men kåthet og fuktighet er ikke noe problem, jeg blir tent og alt er greit sånn sett. har jo bare blitt vandt til at det er ubehagelig da, men vil jo helst slippe. sperm blir jo egentlig som salt i såret så derfor prøver vi å unngå søl der nede og bruker heller kondom eller jeg tar det i munnen isteden. Men savner jo intimiteten ved å komme i meg da.. så det er litt synd.. og ubehagelig er det jo under samleie uansett. greia er også at det kjennes ut som noe på en måte gir etter, eller halveis sprekker(?) når han går inn første gang etter eventuell oppvarming osv. akkurat som noe blir brutt der inne. Så svir det litt, og så blir det litt bedre men fremdeles litt ubehagelig. Er det noen som har ide på hva det kan være? har jo lite lyst til å dra til legen da, frister lite med undersøkelse.. Litt usikker på hva som kan gjøres også... Forslag? :/ Anonym poster: 3dd3dc40513862abf8b69a4f6d638d15 Lenke til kommentar
tole Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det er ikke det at du er stram i muskulaturen og bruker for lite eller for dårlig glide-middel da ? Kan vel også være at du har irriterte slimhinner p.g.a. en ugunstig flora. En gynekolog vil nok være det beste for å få undersøkt dette ordentlig. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Prøv å google og les litt om Vaginisme...? Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Gå til legen og be han sende deg videre til gynekolog. Tror nok du får bedre hjelp der Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Ts her, takker for svar! jeg må nok ta meg en tur til gynekolog ja.. setter likevel pris på flere forslag Prøv å google og les litt om Vaginisme...? søkte litt nå, men litt usikker.. det stemmer jo, men dette er vel noe som gjelder musklene. da ville vel ikke sperm gjort det verre, som i et åpent sår? Hm. Anonym poster: 3dd3dc40513862abf8b69a4f6d638d15 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 søkte litt nå, men litt usikker.. det stemmer jo, men dette er vel noe som gjelder musklene. da ville vel ikke sperm gjort det verre, som i et åpent sår? Hm. Man kan faktisk være allergisk mot sperm. Det er også mye annet enn bare sperm som møter skjedeveggene dine. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Eneste måten å få bukt på disse problemene er å gå til en gynekolog, da kan du få bekreftet om dette er fysisk eller psykisk, og deretter behandle det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå