.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei. Skal reise til Skien neste helg, og jeg bor i Sandnes. Er det noen bussselskap som kjører fra Sandnes/Stavanger til Skien? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Someone is meeting someone they met onliiiine! Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 For lett å google, men tar det for deg da.. Norway bussekspress Må bytte buss da, men kjøper bare en billet (som du kan kjøpe online forsåvidt) 320 Suleskarekspressen 180 Haukeliekspressen 182 Telemarkekspressen Du skal altså fra Sandes med Suleskarsekspressen til Åmot, fra Åmot med Haukeligekspressen til Bø, og med Telemarksekspressen til vakre Skien Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Enkelste er vel lavprisekspressen hvor du slipper å bytte buss, det er greie busser til grei pris. Kan gå på å Sandes og av på Sjelsvik hvor det går lokale bybusser inn til Skien. http://lavprisekspressen.no/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ingen som reiser til Grenland, så det går nok ikke busser dit. (Et alternativt er vel å ta tog til Kristiansand og så ta buss derfra). Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Du kan eventuelt se etter flybilletter på www.wideroe.no. Fly fra Stavanger til Geiteryggen, Skien går jevnlig. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er det ikke enklere å ta tog med bytte i Nordagutu eller Drammen? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er det ikke enklere å ta tog med bytte i Nordagutu eller Drammen? Nordagutu vet jeg ikke hvor er, men Drammen ? ?? ??? Altså, vedkommende vil reise fra Sandnes ved Stavanger - til Skien, Grenlandsområdet. Og så trekker du inn Drammen ???? Den der forsto jeg ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Enkelste er vel lavprisekspressen hvor du slipper å bytte buss, det er greie busser til grei pris. Kan gå på å Sandes og av på Sjelsvik hvor det går lokale bybusser inn til Skien. http://lavprisekspressen.no/ Siterer meg selv her, men er ikke dette aktuelt? Kan sitte på en og samme buss hele veien, grei pris, grei tid Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Takk for innspill, folkens! Ser ut som jeg bare kjører med bil allikevel. Fly blir altfor dyrt, tog og buss tar for lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå