D-600 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei, Når jeg starter pc flimrer det veldig i skjermen på nedre høyre hjørne, dette gir seg etter ca 30 sek. Jeg har et radeon 5870, ca 3 år gammelt. Skyldes denne flimringa at skjermkortet er gåent? Jeg har nettopp formatert pc, og jeg merka ikke noe til dette før, noen tips til årsak? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Kan også være kabelen som er gåen Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 DVI Er en relativt ny kabel(halvt år) men kan prøve en HDMI :-) Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Muligens skjermen? Skjer det under POST? Før du kommer inn i OS? Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Hei, Nei det skjer når jeg kommer til "skrivebordet". Skjermen var ny i høst, en dell u2412m. Flimringa gir seg etter 30-40 sek ca Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ville prøve med et annet kort. Kan virke som om det synger på siste verset Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Kan hende det er noke med skjerm innstillinga, driver til skjerm/grafikkkortet eller defekte datadeler. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Kan hende det er noke med skjerm innstillinga, driver til skjerm/grafikkkortet eller defekte datadeler. U don't say xP Anbefaler deg: 1. Bytte kabel/prøve annen inngang 2. Prøv skjermen på en annen pc, sjekk om flimringa er der fremdeles. Om den er det er det feil med skjermen din. 3. Reinnstaller alle skjermkort driverne til skjermkortet og se om dette hjelper. 4. Prøv skjermkortet i en annen pc, og se om flimringa oppstår der. Feilen ligger i en av disse 4 forslagene jeg har gitt deg. Du finner ut av det til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå