Cuber Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei jeg var i Danmark for noen måneder siden også klarte jeg og miste iPhonen min på flisene. Etter dette har kameraet vært uklart etter at det ikke klarer å fokusere. Når jeg rister på telefonen hører jeg en løs del. Noen som vet om jeg får dette igjen på garantien eller eventuelt hvor mye dette måtte koste? Takker for alle svar og tips! Lenke til kommentar
ktbd Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei! Som du beskriver det så tviler jeg på at dette dekkes av garantien din. Om du bestemmer deg for å sende den på verksted, og siden det er iphone, så vil du nok få noe som kalles swap, altså at du får en helt ny telefon. Du må nok regne med å punge ut noen tusinger; on the flipside, så kan dette iblant være mer prisgunstig enn om du kjøpte en helt ny iphone. Sjekk med butikken du kjøpte den i. Håper du får en strålende uke! 1 Lenke til kommentar
Cuber Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Tusen takk for svar ktbd! Ha en strålende uke du også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå