omarsbok Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg hadde 1. Idrettsfag 2. Allmenn 3. Bygg og anlegg Jeg takket ja til idrettsfag, men jeg vil ikke gå på idrettslinje allikevel. Jeg tenker nå at jeg har valgt helt feil, fordi jeg vil gå på medier og kommunikasjon (noroff). Er det noen sjanse for meg å bytte linje nå? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Snakk med skolen/opptakskontoret. Det kan hende du har flaks og det er ledige plasser et sted. Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Noroff er vel privatskole? Tror alle privatskoler har løpende inntak et par uker til (altså at du fortsatt kan søke frem mot et par uker etter skolestart). Slik er det hvertfall med Akademiet og Sonans. Lenke til kommentar
GXT Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Hei! Det er lov å føle at du har valgt feil. Dette er relativt vanlig, og du har retten til å gjøre et omvalg av utdanningsprogram underveis på videregående. Det er til og med litt positivt ettersom at du kanskje innsér tydeligere hva du ønsker å gjøre i fremtiden! Hva du på den andre siden ikke har rett til, er skoleplass når du velger å gi fra deg førstevalget ditt. Om du ikke har begynt enda kan du ta kontakt med inntakskontoret (i fylket) som vil gjøre hva de kan for at du kan få ønsket ditt. Om listen er lang er det ingen som kan garantere deg plass. Derfor bør du ta kontakt med dem så snart som mulig. Endret 29. juli 2013 av MartN H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå