JorunT Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Både den sarte liljen og den modne avokadoen var innbydende, flott lys. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Takker, Jorun...det ble en nødløsning, hadde ikke tid til noe foto i dag, så skulle jeg likevel spise en avocado til lunch ... (middagen med min "beste-kusine" var nok langt mer omfattende) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Bilde 17 – 17.August: Linjer og view Exif: 1/100 – f/7.1 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: EF-S55-250mm f/4-5.6 IS Focal Length: 55.0 mm Camera Model: Canon EOS 50D Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Bilde 17, liker linjeleken! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Fine linjer og god dybdefølelse i bilde 17. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Bilde 14 (den gule blomsten) ble pent! Fine farger, teksturer og detaljer og jeg liker den softe grönne rammen rundt. 15. August er også veldig fint. Hadde gjerne sett enda mer av refleksjonen og mindre luft oppe, men et flott bilde uansett. Herlige linjer og komposisjon i bilde 17! Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Du fortsetter å levere på et gnistrende høyt nivå her! Liljen har noe sart over seg, som JorunT sier. Og det siste bildet har mange fine detaljer. Stilig at du gikk så høyt for å få den vinkelen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Takker for alle hyggelige kommentarer...og Helena, helt enig selvsagt i kommentaren på 15 - men utstyret rakk ikke til det perfekte bilde..... Lenke til kommentar
Akre Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ikke lett å kommentere når bildene blir så flotte som alle dine er RandiA.. men her er det litt my grått vel? om jeg skal være sær ,,, Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ikke lett å kommentere når bildene blir så flotte som alle dine er RandiA.. men her er det litt my grått vel? om jeg skal være sær ,,, Det må være lov å være sær; hvis det hadde vært mitt bilde, så hadde jeg konvertert det til s/h. Det er jo mer enn nok linjer Lenke til kommentar
Akre Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Det må være lov å være sær; hvis det hadde vært mitt bilde, så hadde jeg konvertert det til s/h. Det er jo mer enn nok linjer Jepp .. flott bilde!! med utrolige linjer.. En nybegynner bør ikke være sær! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Jada, mye man kan gjøre utav det.....men jeg er ikke alltid villig til å bruke all verdens tid..... Lenke til kommentar
Akre Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jepp .. flott bilde!! med utrolige linjer.. En nybegynner bør ikke være sær! Forresten så ser jeg at det er sarte -pene fargenyanser om bildet vises i Flickr.. så der tok jeg feil av fargene RandiA .. fine farger i flickr.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Synes bare det er fint og hyggelig jeg, når noen kan ytre sine "følelser" overfor et bilde, enten de liker det eller ikke...(slik er det med litteratur også). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Bilde 18 – 18.August: Fargen rød - venter på bussen Exif: 1/60 – f/5.6 - ISO 160 Exposure Compensation: 0.66 Focal Length: 42 mm Lens: Panasonic Lumix G X Vario PZ 14-42mm Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Så den fra toppen av bakken, den røde - ventende på bussen: Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 De var du heldig med, rødere blir det ikke Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Flotte makro/ nærbilder siden sist, som vanlig. Flotte linjer i bilde 17. Liker det høye kameraperspektivet som gjør at øynene ledes av lyktene og "finnene" over og dørkarmene, med dørene og stolpene som ballast. I tillegg det at linjene til lyktene avsluttes i linjene til blokka. Godt sett! Artig bilde 18. Lurte på om du var i Thailand eller noe ved første blikk på doningen Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Kul doning ved busskuret. Hva gjør den egentlig der? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Kul doning ved busskuret. Hva gjør den egentlig der? Ja, si det...se på det andre bildet i Spoiler, et nærbilde av den...den hadde med seg mye rart..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå