Gå til innhold

Augustfest 2013 - RandiA - Linjer og farger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger ut tidlig i dag, for det er ikke så mye "valgets kvaler", tradisjonen tro - denne må være med i Augustfesten uansett.

Bilde 4 – 4.August: Blå er dagens farge - Eryngium planum

9432708625_690c9a474a_z.jpg

Exif: 1/3 – f/7.1 - ISO 160

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8

Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1

Lenke til kommentar

Bilde 3: Her fikk du med mange fargekontraster, og jeg liker den originale komposisjonen med løvtrær i forgrunnen. Det gir bildet dybde og karakter.

Bilde 4: Veldig rent og ryddig, samtidig som den tilsiktede skjevheten løfter komposisjonen. Det er en spesiell stemning i lyset, men jeg kunne kanskje tenke meg å se den en ørliten anelse dempet.

Lenke til kommentar

Herlig kokkebilde, et blinkskudd! Flotte farger, detaljer og morsomme ansiktsuttrykk.

3. augusti er lekkert kaotisk med alle linjer og kraftige farger.

4. August er godt komponert, pent motiv og fine fargetoner. Kanskje kunne bakgrunnen ha värt litt mörkere? Er usikker.

Lenke til kommentar

Et fint blomsterbilde dag 4. Jeg tror jeg holder en knapp på originalen, selv om bakgrunnen er best på spoilerversjonen.

For meg så synes det som det er blitt et slag "gjenskinn" på over deler av blomsten og bladene (stilken også forsåvidt) å versjon nr 2.

Personlig så foretrekker jeg den litt mer "rolige" originalen. Men som sagt det er en ren smakssak.

Lenke til kommentar

Enig med deg polljen. Vet det var jeg som etterspurte en demping av lyset, men blomsten var bedre på originalen. Har en følelse av av det er kontrasten som er økt på spoiler versjonen, og det ble ikke bedre. Tror nok jeg gjorde en feilvurdering der.

Lenke til kommentar

Nå når jeg har sett begge foretrukker jeg også den lysere originalen. Veldig harmonisk og pent.

Aha, postet du trappen. Det kommer kanskje et trappbilde fra meg også (Randi og jeg var der sammen), men det gjör jo ikke noe om vi har det samme motivet. :)

Herlig sommerstemning og farger. Liker at damen til höyre ser så glad ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...