Gå til innhold

Augustfest 2013 - RandiA - Linjer og farger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde av soppen! Liker dypet, fargene og teksturene. Vi så masse forskjellige (en del uvanlige også) sopp i helga, men jeg fikk ikke tatt noen gode bilder.

Bilde 26 har herlig sensommerstemning, og er artig med studentenes forskjellige poser. Virker som de sliter litt (som Tom sier).

Lenke til kommentar

Hva gjør man når man går tom for motiver - tar frem en av favoritt-ostene kanskje:

Bilde 27 – 27.August: Fourme d'Ambert - "Bluish"

9610506128_1233c8cdb2_z.jpg

Exif: 1/30 – f/6.3 - ISO 160

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8
Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1

Mer om osten i Bloggen

Lenke til kommentar

Jeg er blåmugg fan de luxe, og ble nå mer interessert i osten enn all verdens bilder.

Favoritten er gorgonzola picante, og et kjapt goodle søk forteller meg at denne kanskje blir litt for mild i smaken. Men den må jo prøves allikevel. :)

Utfordringen er jo å finne denne i en så liten by som min

Men bildet var bra. Den kombinerer jo smaken av god ost med en smakfull blomst. Og da må det jo bli bra :)

Lenke til kommentar

Flott og kreativ ost! Er det speil + klipp/ lim her?

Ja, det er nok det - noe som jeg ikke liker å bruke så mye av, men akkurat her passet det. Var så mye rot rundt den oste-greia, så det var vanskelig å få til et bra bilde.(Kan jo være mye mer nøye med slikt uttrekk, men det har jeg ikke tålmod til, så det var litt hastverksarbeid.)

Lenke til kommentar

Nok et "krise-bilde", men jeg fikk da brukt vidvinkelen min - og bildet har både farger og linjer. (Men kreativt er det ikke - og det skulle nok vært ryddet i bibliotek-korridoren min)

Bilde 28 – 28.August: Linjer og farger i biblioteket mitt

9617295184_0de8792390_z.jpg

Exif: 1 – f/5.0 - ISO 320

Exposure Compensation: 0

Lens: EF-S10-22mm f/3.5-4.5 USM

Focal Length:10.0 mm

Camera Model: Canon EOS 50D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...