RandiA Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Tror ikke de tok det så hardt, syklet gjennom Høyskoleparken, og der var det studenter som solte seg og "lekte" på plenene over alt - studiene kunne visst vente når sommerdagen var så fin. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Mye bra her! Høstbladet er veldig fint, flotte farger og fin komposisjon, samme med soppen. Stemingen ved Nidelven har du også fanget fint, fine farger og balanse med folkene. Godt jobbet Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Flott bilde av soppen! Liker dypet, fargene og teksturene. Vi så masse forskjellige (en del uvanlige også) sopp i helga, men jeg fikk ikke tatt noen gode bilder. Bilde 26 har herlig sensommerstemning, og er artig med studentenes forskjellige poser. Virker som de sliter litt (som Tom sier). Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ser ut som om det er bra å være student i Trondheim akkurat nå, fin stemning og fine linjer, fargene ser veldig intense ut på min skjerm, men det er kanskje bare mitt problem. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Hva gjør man når man går tom for motiver - tar frem en av favoritt-ostene kanskje: Bilde 27 – 27.August: Fourme d'Ambert - "Bluish" Exif: 1/30 – f/6.3 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Mer om osten i Bloggen Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Den så riktig smakfull ut Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Den så riktig smakfull ut Ja, veldig god....skal straks spise mer av den nå. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Matbilder er det lite av i denen festen, så thumbs-up for at det endelig kom et. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg er blåmugg fan de luxe, og ble nå mer interessert i osten enn all verdens bilder. Favoritten er gorgonzola picante, og et kjapt goodle søk forteller meg at denne kanskje blir litt for mild i smaken. Men den må jo prøves allikevel. Utfordringen er jo å finne denne i en så liten by som min Men bildet var bra. Den kombinerer jo smaken av god ost med en smakfull blomst. Og da må det jo bli bra Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det så veldig fristende ut, fikk lyst på nattmat. Vakkert var det også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Takker, Mr.Sanders, ringperm, og Jorun - (nattmat smaker godt ja, hver natt her det....) Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ser flott ut i Trondheim! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Flott og kreativ ost! Er det speil + klipp/ lim her? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Flott og kreativ ost! Er det speil + klipp/ lim her? Ja, det er nok det - noe som jeg ikke liker å bruke så mye av, men akkurat her passet det. Var så mye rot rundt den oste-greia, så det var vanskelig å få til et bra bilde.(Kan jo være mye mer nøye med slikt uttrekk, men det har jeg ikke tålmod til, så det var litt hastverksarbeid.) Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ja, passet fint Enig i at det ikke er lett å få til. Spesielt med såpass store kontraster. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Nok et "krise-bilde", men jeg fikk da brukt vidvinkelen min - og bildet har både farger og linjer. (Men kreativt er det ikke - og det skulle nok vært ryddet i bibliotek-korridoren min) Bilde 28 – 28.August: Linjer og farger i biblioteket mitt Exif: 1 – f/5.0 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: EF-S10-22mm f/3.5-4.5 USM Focal Length:10.0 mm Camera Model: Canon EOS 50D Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg synes det ble veldig flott som krisebilde, og det følger jo emnet ditt glimrende. Hvorfor gå over elven etter vann.. Og fint å få brukt vidvinkelen litt. Kan tenke meg det står noen bøker om blomster der Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Takk, det var snill kommentar, Rowdy ....(Joda, flere plante/naturbøker i de to øverste hyllene til venstre - ingen fotobøker der, alle står på datarommet.) Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Egentlig et veldig kreativt bilde. Når man har litt hastverk så er det ofte lett å overse trærne for bare skog. Men her fant du noe bra midt i egen stue som passet perfekt inn i festen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Takker, ringperm - får se det slik ja.(Og trening med vidvinkelen ble det, for det var litt frem og tilbake før jeg fikk det i rett posisjon, slik at jeg slapp forvrenginger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå