Klossmajoren Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg drikker en del energidrikk, spessielt når jeg ser på filmer eller driver med musikk. Så jeg lurte på om noen her vet om noe som kan holde drikken kald en god stund. Jeg drikker veldig sakte, så det ville vært fint å ha kald drikken så lenge som mulig! Noe jeg kan finne på ebay eller andre sider som har slike ¨smarte¨ små ting? Jeg drikker rett av boksen, heller aldri i glass eller liknende! Så det er altså 500ml kanner jeg drikker av. Cheers! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Kjøp en termokopp! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 but but.... jeg vil drikke fra kannen :/ Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Hvis du har en stikkkontakt eller USB inn/utgang tilgjengelig kan du vel skaffe deg et sånn minikjøleskap? Endret 28. juli 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Det har jeg ikke plass til, og det vil ikke passe meg i det hele tatt desverre, har tenkt på det før, men det funker ikke for meg deesverre :/ Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?sbk=1&nav=SEARCH&itemId=251291143496 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Frys drikken? Du får sånn holder til brus som isolerer også, hjelper litt, men er vel ikke helt deg det heller kanskje? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Mange løsninger finnes! Det der er vel til bil? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Frys drikken? Du får sånn holder til brus som isolerer også, hjelper litt, men er vel ikke helt deg det heller kanskje? Fryse er litt risky, har gjort det før... Men ja, sånn greie til å ha rundt hadde væt noe, bare om den hadde holdt den skikkelig god og kald... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det der er vel til bil? Ja, men det er jo bare å google litt da. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Termokopp er det som fungerer best, du kan fikse sånn neoprenholder, men energidrikker kommer i en del forskjellige størrelser som da blir en issue. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Et par isbitposter i en liten bøtte. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå