pback Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvor effektiv må egentlig en vifte/radiator-løsning være? Jeg har laget et system som klarer å kjøle ned vann fra 40-30 grader på 4,5min. Dette var under test utenfor kabinett. Vil dette holde i bruk? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvor effektiv må egentlig en vifte/radiator-løsning være? Jeg har laget et system som klarer å kjøle ned vann fra 40-30 grader på 4,5min. Dette var under test utenfor kabinett. Vil dette holde i bruk? Ja du hadde den på cpu? og vannet var ca 40? hørtes merkelig mye ut egentlig... hørte hvertfall at artic sitt vann var 10c med to tec! 60w tror jeg Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Han Sirkulerer sikkert bare vann på 40 grader og kjøler det ned til 30 på 4-5 min... Kommer an på hvor mye vann det er snakk om... Er bare og prøve det ut....enklest det TaZ Lenke til kommentar
fredde Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvor effektiv må egentlig en vifte/radiator-løsning være? Jeg har laget et system som klarer å kjøle ned vann fra 40-30 grader på 4,5min. Dette var under test utenfor kabinett. Vil dette holde i bruk? Ja du hadde den på cpu? og vannet var ca 40? hørtes merkelig mye ut egentlig... hørte hvertfall at artic sitt vann var 10c med to tec! 60w tror jeg Forklar "hørte hvertfall at artic sitt vann var 10c med to tec! 60w tror jeg" dette litt nærmere er du snill, var ikke helt med på den :oops: Lenke til kommentar
pback Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 det var ikke på cpu nei, bare sirkulasjon Tank-Radiator. Vanntanken er på 1,8L og pluss vannet i slanger og radiator blir det sikkert nærmere 2,3L. Pumpen gjør 1400L/time Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Forklar "hørte hvertfall at artic sitt vann var 10c med to tec! 60w tror jeg" dette litt nærmere er du snill, var ikke helt med på den :oops: Ikke jeg heller Han mente nok prosjekt "kaldt" litt lenger ned her, hvor jeg kjølte to tec (a 169 watt) med springvann på 10 grader. Har ingenting med radiator å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå