Gå til innhold

Augustfest 2013 - Sommeren er på hell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres ut som en god ide. Ser du for deg en egen tråd, eller bør det være en del av deltagertråden?

Hvordan det blir gjort er ikke så viktig for meg, men slik jeg ser det så er jo hovedformålet med en slik fest læring og utvikling. Da går jeg ut i fra at folk har lært noe i løpet av måneden. For at læringen skal synke in så er det lurt med en liten oppsummering, og gjerne sammen med andre for å få maks utbytte av det man har lært. Bare en tanke.

Lenke til kommentar

Hvordan det blir gjort er ikke så viktig for meg, men slik jeg ser det så er jo hovedformålet med en slik fest læring og utvikling. Da går jeg ut i fra at folk har lært noe i løpet av måneden. For at læringen skal synke in så er det lurt med en liten oppsummering, og gjerne sammen med andre for å få maks utbytte av det man har lært. Bare en tanke.

Det er kanskje like greit å oppsumme i "denne tråden" - dvs. diskusjonstråden for festen?

Jeg kan f.eks. tenke meg å få litt feedback fra de andre som har jobbet i prosjekt om sine tanker rundt det.

Lenke til kommentar

En oppsummering av festen høres fornuftig ut, den beste plasseringen av oppsummeringen synes jeg det er vanskelig å peke ut.

Personlig så tok jeg den i denne tråden (diskusjonstråden) og det ser jeg at noen andre også har gjort, andre igjen har tatt den i sin egen bildetråd. For meg så er ingen av de den perfekte plassering siden de lett kan drukne i andre kommentarer på de nevnte trådene.

En egen oppsummeringstråd er vel i overkant unødvendig.

Det som slo meg når jeg kikker på sidene i dag, og siden de fleste nå er blitt riktig flinke til å bruke "spoiler" til å skjule ekstra bilder eller opplysninger for den saks skyld, var at vi kanskje kan bruke festens Bildegalleri.

Jeg forstår at mye tekst i hver enkelt post vil lage en stor og rotete tråd, men min tanke er følgende:

Hver enkelt legger inn bilder med link til egen tråd og info om utstyr som nå. I tillegg kan man også legge sin oppsummering til slutt i sin post på Bildegalleriet, men det MÅ legges i spoiler. Da burde det være oversiktlig og den enkeltes utvalg av bilder og erfaring med festen ligger samlet og ikke gjemt blant mange andre poster.

De som da bare vil bla gjennom bildene, blir da ikke "Plaget" med en masse skriverier. De som ønsker å lese deltakers tanker/erfaringen om den aktuelle festen vil da selv, ved å klikke på spoiler, kunne velge å gjøre dette uten å bla gjennom flere sider på diskusjontråd eller deltakertråd. Den som leser erfaringkommentaren til den enkelte har da samtidig de utvalgte bildene rett fremfor seg, og det kan kanskje bli en viss sammenheng mellom bilder og erfaring.

(Akkurat som med de utvalgte bildene så skal ikke andre kommentere den enkeltes erfaring i denne tråden, det må i så fall legges i diskusjonstråden eller i den enkeltes fest-tråd)

Om det vil fungere vet jeg ikke, men det er min tanke vedrørende saken :)

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Det er kanskje like greit å oppsumme i "denne tråden" - dvs. diskusjonstråden for festen?

Jeg kan f.eks. tenke meg å få litt feedback fra de andre som har jobbet i prosjekt om sine tanker rundt det.

Jeg har prøvd prosjekt, og i forhold til før så har det vært mye lettere å fullføre. Syns dagens regler fungerer fint. Om dette nivået består blir det valgt sålenge prosjektet man velger "godkjennes".

Lenke til kommentar

Takker så mye til Japan Photo! For en hyggelig bonus å få :) Ikke ofte man har så gode opplevelser hos en forhandler, og det begynner å bli flere ganger fra JP for min del nå.

En idè er jo å bruke pengene på å bestille et bilde man har tatt denne festen til å henge opp på veggen.

Ellers må jeg si at jeg gleder meg til Oktoberfesten.

Edit: Hehe, ser ut til at ideen min er eneste alternativ, siden verdikoden kun gjelder JapanphotoXXL. Altså den del av Japan Photo sine nettsider som omhandler bestilling av bilder.

Endret av Rowdy
Lenke til kommentar

En idè er jo å bruke pengene på å bestille et bilde man har tatt denne festen til å henge opp på veggen.

En meget god ide som jeg faktisk allerede hadde vurdert. Og så er vel slike overraskende bonuser (jeg hadde forventet "reklameartikler" av ett eller annet slag) gjensidig fordelaktig for begge parter, siden jeg på ingen måte stopper med å bestille bare ett bilde for å bruke gavekoden. Det blir nok noen ekstra bilder i denne bestillingen,

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg sendt inn min første bestilling i stort format på "plate", tusen takk til Japan Photo - flotte greier. Bildet får en sentral plass over pianoet...om det blir så bra som jeg tror, skal jeg kanskje ta bilde av bildet på veggen :)
Takk til utrettelige Tomsi for tips og hjelp også.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...