Gå til innhold

Augustfest 2013 - Sommeren er på hell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Tom, Bare en liten skrivefeil i galleritråden antar jeg. Du ber oss linke til vår aprilfesttråd!

Jeg antar at de fleste (alle) forstår at det skal være til augusttråden, men ville bare nevne det.

Takk for tipset. Interessant at ingen så det i junifest galleriet ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil takke alle for følget. For min egen del så har det vært en fantastisk fest. Jeg føler jeg har faktisk fått til mer enn bare ett bilde eller to. Og det er en veldig god og ny følelse.

Jeg har hentet mye ny inspirasjon og lært en masse fra andre deltakere.

Jeg har ikke bare blitt imponert over fantastiske bilder, men også fra alle de gode og reflekterte tilbakemeldingene som har blitt levert fra festmedlemmer. Ikke bare i min egen tråd, men i samtlige tråder jeg har vært heldig å klikke meg inn på. En fantastisk innsats jeg bare kan drømme om å få til selv.

Så takk til dere alle sammen for en "heidundrande" opplevelse. Det har vært jysla kjekt :)

Lenke til kommentar

Dette er min første fest og jeg må si at det frister til gjentakelse. Jeg tok meg nok litt vann over hodet å være "Entusiast" og prøve å ta gode bilder hver dag i en måned. Det ble utfordring å få tid og opprettholde kvalitet, særlig på reise med familien.

Det er lurt med slike utfordringer for å lære seg noe nytt og utvikle seg. Samtidig så er en måned veldig kort tid, så jeg må prøve å fortsette å utfordre meg selv på området og se om jeg får samme utvikling.

Jeg vil takke for alle gode tilbakemeldinger. Det er veldig inspirerende. Jeg har lært masse av å se deres bilder og ikke minst inspirasjon for nye prosjekter. Jeg har ikke sett gjennom alle bildene enda.

Kjempestor takk til tomsi42 som etter mitt syn kanskje er den viktigste bidragsyteren på hele forumet her. Jeg har lært mye takket være deg og ditt tiltak.

Så vil jeg nok en gang slå et slag for Digital Field Guide, som altså er en bok som jeg aldri kan få skryte nok av. Jeg har brukt denne boken masse på flere kameraer. Du finner denne boken for alle kameraer. Den forklarer det meste som er verdt å vite av teknisk informasjon om kameraet ditt. Det er den billigste måten jeg vet om å få et kvalitetsløft på kameraet ditt. Et must...

Endret av Substitute
Lenke til kommentar

Takk for rosen. Jeg vil takke tilbake til den innsatsen som er gjort av alle deltagerene i denne festen. Særlig en takk til alle dere som tar dere god tid til å kommentere i alle trådene.

Jeg har fått verdi-kupong koder av Japan Photo som jeg vil dele ut litt senere i uka. Sjekk at dere har fulgt reglene i forhold til nivået dere valgt - har entusiastene nok bilder, har de av dere som har deltatt med prosjekt, postet serien i bildegalleriet, osv

Og, dere har vel husket å poste i bildegalleriet?

Lenke til kommentar

Det er nesten som at det burde vært en sånn siste oppfølging av en fest:

Hva lærte du av Augustfesten?

Både for at en selv skal reflektere over det og kanskje at andre skal lære av dine erfaringer.

Kanskje noe for neste fest ;-)

Jeg ser også at trådene blir veldig lange på en hel måned, blir ikke så lett å følge med spesielt hvis man blir borte en uke. Det var mye lettere å følge med de som la ut bilder på flickr, enn de som ikke gjorde det.

Lenke til kommentar

Det er nesten som at det burde vært en sånn siste oppfølging av en fest:

Hva lærte du av Augustfesten?

Både for at en selv skal reflektere over det og kanskje at andre skal lære av dine erfaringer.

Kanskje noe for neste fest ;-)

Jeg ser også at trådene blir veldig lange på en hel måned, blir ikke så lett å følge med spesielt hvis man blir borte en uke. Det var mye lettere å følge med de som la ut bilder på flickr, enn de som ikke gjorde det.

Sjekket nettopp flickr kontoen din. Mange fine bilder der. Fine damer bl.a.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...