Gå til innhold

Problemer ved driver-oppdatering (GTX 680)

Gjest Slettet-QqzORNGH

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqzORNGH

Prøver igjen og igjen å oppdatere driverne til Nvidia, ettersom de gamle hindere meg i å spille flere spill (fargebugs og feilmeldinger, uvisst hvorfor). Men jeg får det fasken ikke til! Jeg har avinstallert kortet, slettet alle gamle drivere (tror jeg da), tatt kortet ut, rebootet minst fjorten ganger, og selvfølgelig googlet problemet. Så hva i helsiken er det som går galt?!?

Litt hjelp hadde vært til st00r nytte!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første som slår med ved slike problem er syntax error. Du har ikke tilfeldigvis et hovedkort med integrert grafikkort? I tilfelle, prøv å deaktiver denne i bios for så å utføre en 100% clean install med driver sweeper o.l.

Ikke sikkert det er dette som er problemet men måtte nesten poste da du ikke nevner noe om det.

Ellers kan du jo henvende deg til nvidia support å få spesifikk hjelp av dem.

Apropos: har du testet drivere med annet språk, som eng - might be worth it :)

EDIT: du er også sikker på at du laster ned korrekt fil, for ditt OS?

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH

Jeg har et ukjent (dårlig) hovedkort (ferdigbygd pc), men det har sikkert en from for innebygget grafikkenhet... Skal uansett prøve en engelsk driver først, men skal nok prøve å cleane og sweepe så godt jeg kan hvis det ikke funker. Jeg har en dialog gående med Nvidia tek sup, men ingen løsning so far...

Og ja, det er riktig fil :)

Lenke til kommentar

Jeg har et ukjent (dårlig) hovedkort (ferdigbygd pc), men det har sikkert en from for innebygget grafikkenhet... Skal uansett prøve en engelsk driver først, men skal nok prøve å cleane og sweepe så godt jeg kan hvis det ikke funker. Jeg har en dialog gående med Nvidia tek sup, men ingen løsning so far...

Og ja, det er riktig fil :)

Kan jo være at du har fått windows 7 32 bit?

Ny driver i dag også :

GeForce 326.41 Beta Driver http://www.guru3d.com/files_details/geforce_326_41_beta_driver_download.html

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...