Klumpesnusk Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei! Mitt navn er Håkon ,og jeg er en youtuber fra Ottestad (5 min fra Hamar) Jeg driver en youtube kanal som er stor fokus i livet mitt, men det er litt dumt å legge så mye energi i noe som det ikke er så mange som ser på. Jeg har en helt ny ASUS gaming pc med et GTX670 skjermkort, 8 GB med RAM og siste generasjon (4. generasjon) i7 prossessor fra intel (Haswell). Lagg blir derfor ikke noe tema, før GTA 7 og Battlefield 5 Jeg spiller mest minecraft og skyrim, men har også andre serier som, fks. happy wheels, game dev tycoon. Jeg har klart å få partnership, men ikke hos det beste nettverket (AwesomenessTV for de som er litt ekstra intereserte). Jeg vil gjerne spille spill som dere tpser meg om, jeg har fks. Garry's Mod, så jeg kan lage fks. Trouble In Terrorist Town eller Prop Hunt. Vennene mine har også noe beist av en pc, så jeg kan lett gjøre commentarys med dem Håper du vil følge med på min kanal fremover! Kanal: http://www.youtube.com/user/fluexplosion Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei! Mitt navn er Håkon ,og jeg er en youtuber fra Ottestad (5 min fra Hamar) Jeg driver en youtube kanal som er stor fokus i livet mitt, men det er litt dumt å legge så mye energi i noe som det ikke er så mange som ser på. Du får seere ved å gjøre ting annerledes og interessant. Enda en youtube-commentary faller litt bort i mengden om du skjønner. Gjør noe unikt og morsomt, også bygger du opp en fanskare over tid. Å bli stor på youtube, spesielt på norsk, er vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå