Hofer Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Oppfølgeren til Payday: The Heist er rett rundt hjørnet. Nå som vi venter i spenning på august så har vi som bestilte Career Criminal Edition fått en betatilgang + en beta key. Holder på å laste ned denne betaen selv nå og gleder meg mildt sagt etter å ha sett en del youtube filmer. For de som ikke vet hvilket spill det er sjekk det ut på http://www.crimenet.info/gate Noen fler enn meg som gleder seg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 En betakey sa du? Tar gjerne imot en Lenke til kommentar
nocR Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Sitter å ser på det på Steam nå med alle videoene også, syns det så spennende ut og det gir en liten Left 4 Dead følelse med kompiser. Endret 28. juli 2013 av nocR Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Har spilt litt i 2 dager nå, synes det er morsomt, men det er nok ekstra bra hvis man spiller med noen man kjenner Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Har spillt betaen i noen dager nå. Er skamgøy med venner. Men er jo ganske mye content bane-messig som mangler da. Lenke til kommentar
Kagimon Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Bra stream oppe på twitch nå: http://www.twitch.tv/lirik Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Knallbra spill men er en del missions dem må fikse. Har tatt 2 missions på overkill i løpet av noen minutt på stealth. Er altfor enkelt. Kan booste cash og levels dritfort. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Noen som fremdeles spiller payday? kommer big bank update i morra. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Har det på Ps3 men har ikke spillt det så mye, kjedelig å spille aleine Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Noen som er interisert i å spille ilag på skype. Eg leiter etter 3 til som eg kan spille fast med. Eg er lvl 46 fokuserer på mastermind og litt ghost. add meg på steam: affenebrukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå