Fezzer Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Kjørte CHKDSK for fikse div. problemer. Etter at dette ble gjennomført får jeg følgende melding i det jeg logger på bruker(win 7): "explorer.exe kan ikke startes og avsluttes(0cx0000022)". Kommer deretter inn i windows, hvor hele skjermbilde er en grå bakgrunn.Samme melding når jeg prøver å starte programmet fra task manager. Kjørt Malwarebytes uten hell. Jeg har en Asus n55s, og har tidligere hatt problem med explorer.exe, men trodde dette ble ordnet når jeg avinstallerte Asus Webstorage, noe det gjorde frem til CHKDSK ble kjørt. Jeg er nå i sikkerhetsmodus, og det ser ut til at alt fungerer her. Får samme feilmelding for alle brukere. På forhånd takk! Endret 28. juli 2013 av Fezzer Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ville nok prøve å kjør en fersk installasjon av OS om du har muligheten til dette. Får du kjøre task manager når du logger inn og startet explorer.exe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå