Inc Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Grillen har masse skader etter steinsprut. De er større og mer hakkete enn på resten av bilen hvor lakken sitter på metall eller plast. Grillen er laget av glassfiber eller noe, den virker stivere og mer sprøere og det er dette jeg trenger hjelpe til. Lakken får større sår på grillen enn andre steder, det virker nesten som lakken er mye sprøere og når da en stein treffer slår den av større biter, sånn ca 3-5mm x 3-5mm areal. Ellers på bilen er det bare små prikker som er lett å fikse. Er det lakken, grunningen eller grillen selv som gjør dette og evt hva bør jeg gjøre når jeg lakker grillen på nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ta en titt på plasti dip. Vet det er flere her som er ganske fan av det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Ta en titt på plasti dip. Vet det er flere her som er ganske fan av det. Tenkte på det, men vil gjerne ha fargen lik bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå