Magz Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Noen som vet hvor jeg kan få gjort det i vestfold distriket, Tønsberg, Horten eller sandefjord? Hadde vært fett å fått den nyeste updaten... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Det vil jeg også vite :-) Vi har jo noen "Telebutikken" butikker rundt om oss. Vet ikke om de kanskje gjør det... Lenke til kommentar
Magz Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Jeg er nemlig ikke sikker, trur ikke det. Men har ikke spørt om det helle, tenker jeg skal gjøre det neste gang jeg er der... Lenke til kommentar
OleP Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 hey! jeg vurderer å skaffe meg den nyeste firmwaren. er dette noe som tar tid? koster det penger? og hvor får jeg gjort dette? takker for svar! Lenke til kommentar
Magz Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Eller hvor i det hele tatt kan jeg få den nyeste firmwaren? Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hva med å sjekke hjemmesidene deres? http://www.ericsson.com/no/support/ har linker til flashpoints og service-sentere, som begge utfører oppgradering av firmware. SlowScan Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 hey!jeg vurderer å skaffe meg den nyeste firmwaren. er dette noe som tar tid? koster det penger? og hvor får jeg gjort dette? takker for svar! Kjøpte min fra SIBA, tok dem bare 10-15 min å flashe til ny fiirmware. Det er gratis så lenge du har garanti på den, jeg trengte ikke en gang å vise kvitteringen på min Lenke til kommentar
Magz Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Kjøpte min på siba jeg og, vis jeg stikker ditt kan de update den til den nyeste updaten?+ Lenke til kommentar
cnil Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Kjøpte min på siba jeg og, vis jeg stikker ditt kan de update den til den nyeste updaten?+ Stemmer det Lenke til kommentar
Magz Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Har de den nyeste updaten da? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Har de den nyeste updaten da? Dersom de har muligheten til å ta service så har de helt sikkert det... Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Mobildata på kilen i Tønsberg fikk en ny oppdatering i dag! R3C fikk jeg beskjed om at det var. Tror det koster rundt 200.- for de som ikke har handlet mobil der. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Fett. takk, hvor er det det ligger hend i tønsberg...?? Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 sendte deg priv melding magz Lenke til kommentar
fredde Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 sendte deg priv melding magz Ja men jeg vil jo vite åsså Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 ok da :wink: Det ligger på kilen i Tønsberg. Kilengata 1 tror jeg det er. Hvis du vil ha nærmere forklaring, så send meg en privat melding. Er vel ikke så interessant for de andre her å få en veibeskrivelse.. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ikke glem at det koster rundt 200 kroner for de som ikke har kjøpt telefon der Lenke til kommentar
fredde Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Den er grei, takker så mye :-) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Og hva er det som er så banebrytende med denne Oppgraderingen da ?? Siden alle vil ha den. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Det sies at den skulle fikse en del og forbedre en del ting, om det er sant vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå